lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Her blir det potetmos, bacon, pølse, svinestek, makaroni, hvitsaus og ost i en ildfast form og inn i ovnen. Har litt rester som må spises opp, så da gjør vi det beste av det. Krydrer det etter smak.
Mille** Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Finnebiff med potetmos, grønnsaker og tyttebær, mannen står å lager det nå. Gleder meg. )
NoDoubt Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Vi hadde rett og slett vaffelkaker i dag etter høyt ønske fra storesøster;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 Oi, da regner jeg med dere har spist god lunsj, eller skal spise noe ordentlig litt senere?
skorpionfruen Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er så kvalm om dagen så all fiskematen i fryseren får vente. Har bestemt meg for at vi skal ha hjemmelaget hamburger og min kjære skal lage burgerne. Er bare det jeg har lyst på i dag
~~DoraDora~~ Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hjemmelaga ertersuppe med saltkjøtt og røkte pølser oppi. I tillegg hadde vi kumler til:p
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Her kuttet vi koteletter i terninger og stekte de litt. SÅ kuttet vi opp poteter gulerøtter, kålrabi i terningen. Hev alt i en ildfast form og spiser det nå faktisk. Barna fikk fiskekaker oppå skiver. Maten ble ikke klar til de skulle i seng, pga besøk..
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Barna og jeg har sovet hos svigers og jeg fikk kjøttkaker til frokost. De var gode som bare det!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå