Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 på maken.....=0) Nå er det lagt link inn hit på bam gitt.Ser man det.Di kan virkelig fikse noe ja....Mohahahaha ;o) Å mens jeg nå er i gang her..Jeg sender stormen videre jeg.Hvem trenger litt luft og vindtørk her da ??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jøss, ikke verst:-) Den stormen er ikke bare din skjønner du, for her blåser det huttemegtu og kattunger!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 He he he ja bra det, jeg fant den ikke..... Men jeg leter sikkert på feil sted:-DD
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Du må ringe VG klatten!!! For det er et tusentips om det regner kattunger hos dere ;o) Her står kattemor for den jobbne,,,,,gaaaah =) Msb,jeg gikk inn via min side,og der vet du,der fant jeg jammen oss ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Hahahaha, kattemor ja - driftig dame:-) Debattene ligger inne på Din Egen Side ja:-) Ikke min, men DIN!!!! MSB, Tog du an?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg sjekket hotmailen min nå og hadde faktisk fått mail fra webmaster:-) Hurra!!
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 JA,jeg skreiv jo det.MIN side.Ikke din,men min ;o) Katta her er løs på tråden.....Å ikke nytter det med prevansjon heller.Så neste gang det regner kattunger her,tar jeg av en mons...Skal godt gjøres at han får unger.Kattemor får pensjonere seg,og hilse litt på dyrlegen og kniven.Svosj bort med to tre ting.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Hahahaha, Din eller Min, blir jo egentlig ett fett for tiden, for nå kommer vi jo inn hos hverandre!!! Moahahahahaha!!! Katta er rett og slett løs på tråden ja.............hahahahaha:-)))
Karomamma Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 He he he, katzenjammer de luxe Mor 35+ har ligget i debattoversikten på BAM hele tiden (det er det vi egentlig "bor", hehe...). Jeg har bedt dem om å legge det inn i venstremenyen der i tillegg, så kommer det kanskje flere brukere... Men det har de ikke gjort ennå. De har vel viktigere saker å tenke på, antar jeg. Så utrolig mye tull, og ganske alvorlig å komme inn på andre brukerkonti!!
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Oppdaga det ikke før i kveld jeg.hahahahah =)) Jaja,jeg har nå vært å gjort om brukerinfo jeg da.Så om noen kommer inn på min,så finner di ikke ut hvem jeg er alikavell ;o) Syns det er ille det rotet her på dib jeg..Det er veldig alvorlig egentlig. Ja,den katta vår.....Mjau.....Hun må snart ha rekord i kull med unger...
Karomamma Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har også endret det som står på min "brukerinformasjon" i dag. Ikke noe kult at folk kan få tilgang til både mailadresse, telefonnr, postadresse, barnas navn og fødselsdato osv. Mjau mjau
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 På Bam ja, men vi vil jo være på Barnet Mitt og der har det ikke ligget! Men nå er det lagt inn der også. Og så er det noe som heter 35+ i venstremenyen fra før, som jeg tror er for prøvere over 35. Så det er ikke lett å finne oss. Men vi koser oss læll:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Øh,var da barnet mitt jeg trykka på da jeg så vi lå i lista....Ikke til venstre,men den som kom opp da...Eller? Jaggu ikke lett å si i disse omleggingstiden......... Klart vi koser oss.Har jo svart belte i akkurat det. ;o)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 Ser man det ja....Svaret vises ikke fra siden,men går jeg inn her,så er den jammen der.Jaja,dibbespøkelset er på jobb i dag å.....stønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå