Gå til innhold

Prinsessamiogmeg *roperpådeg*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går denne stoffskiftekuren ut på? Jeg vil prøve. Hva spiser du/spiser ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.bt.no/lokalt/article234735.ece

 

kos deg...

 

Kuren består av en 13 dagers kostplan à 3 små måltider per dag. Det gjennomsnittlige daglige energiinntak ligger på 2300 kJ (ca. 550 kcal), med en energifordeling på 41% fra fett, 29% fra karbohydrater og 31% fra protein. Energifordelingen er stikk i strid med Statens råd for ernæring og fysisk aktivitet. Og selv for lavkarbo er den helt på jordet. Dietten er på ingen måte fullverdig, dvs. den dekker ikke behovet for en rekke vitaminer og mineraler, deriblant vitamin D, kalsium og jern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...