Gå til innhold

Youghurt


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Hvilken youghurt gir dere? her har det gått i litago, men har inntrykk av at de inneholder mye sukker..? hvilken er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk beskjed på helsestasjonen å gi yoghurt naturell..

Men det vil ikkje lille tulla ha, så har git ho litt forskjellig. F.eks dei pakkane me vinter favoritter eller ka som står på dei. Det lika ho veldig godt. Og sånne bitte små, lure på om det ikkje er dolimino eller noke sånt.

Er ikkje SÅÅ hysterisk på det med sukker, men alt med måte:)

Ho får jo ikkje noke søtt ellers

Men ka som er best kan eg ikkje svare på, alle lika jo forskjellige smaka osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir Safari eller Litago, poden liker de godt fordi de er uten klumper. Tror jeg har hørt at Safari er det ikke så mye sukker i, men er ikke helt sikker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir safari eller litago. Men har ogsaa proevd biola med blaabaer naar hun var syk.

Hmm burde kanskje begynne med naturell, men er heller ikke hysterisk paa sukker. Hun faar en halv boks om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor får vannlig "voksen" yougurth. Mye såkalt barneyougurth inneholder mye sukker. En ansatt i barnehagen til storesøster hadde undersøkt litago og i følge henne inneholder den så mye som 9 sukkerbiter og da er det vel i grunnen som snop eller dessert. Storesøster har aldri likt yougurth noe særlig. Mange barn liker ikke voksenyougurth pga klumpene, men da tar jeg heller bryet med å sile de. Du kan også bruke biola eller yougurth naturell og selv tilsette fruktmos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kostholdsdame som sa til meg at en sånn barneyoughurt har samme sukkerinnhold som én flaske brus. Det er fint :/

Vi er heller ikke hysteriske på sukker - litt sukker skal dem jo ha; alt med måte! Vi kjøper sånne store beger med "voksenyoghurt" og posjonerer ut - et par spiseskjeer hver dag ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...