Gå til innhold

Hvor mange har vært på ultralyd?


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Eg er enda ikke blitt innkalt.

Skal ringe i morgen og høre om dei har glemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk innkalling dagen etter at jeg var hos legen på første kontroll i uke 10. Var sist uke og så en liten nusselig jente inni der...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL på fredag. Fikk innkalling rett før jul. Alt bra med nurket, ser ut til at vi får enda en jente ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk innkalling til ultralyd en uke etter første kontroll.

var vel i uke 7.

 

Jeg var der 30.12. Ser ut til at det blir en liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag, er 19 + 2 dager... Var litt nervøs, sån skrekkblandet fryd. Alt var perfekt, 10 fingre og 10 tær, 4 hjertekamre, to nyrer, magesekk og innovertiss. Pappan fikk rett og vi får ei jente. På vei fra sykehuset vurderte han å ta jaktprøven slik at han hadde lov til å ha hagle hjemme ;-).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på UL. Skal dit den 20. januar. Føler jeg bare har møtt motstand på Ahus, så skal ha en UL der, så bytte fødested. Føler meg ikke velkommen der, hverken på tlf eller noe. Vurderer å bytte lege også. Fikk ikke komme til kontroll før jeg var 12 uker, og da lagde hun kun skjema for gravide og snakket løst. Ingen undersøkelser annet enn at hun prøvde å finne hjertelyden, hun sa hun fant den, men er litt usikker jeg da. Men men.. Vi får se hva som skjer til tirsdag =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Akkurat som min lege... han sende in mine papirer 22.12 !!! venter fortsatt på Ul tid!!..terminen dato = 30.06...Föler mej orolig och nervös...ska dokk till legen på måndag..se vad han sier då:-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sendte det etter første kontroll, han. Jeg var på ultralyd 21.01, og har termin 26.06. Alt var bare bra, og vi får en prinsesse til! -Hurra- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby på vei:

 

måtte le litt for meg selv når jeg leste slutten av innlegget ditt ;)

 

 

 

vi fikk UL på mandagen som var, da var jeg 20+1.

fikk vite at det er en liten jente i magen, mest sannsynlig.

så dette er jo kjempe kos, vi har en gutt fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL 20. januar og fikk ikke vite kjønnet, for hun så det ikke.. Ellers var alt som det skulle og magen var som den skulle ;) så alt er i skjønneste orden..

Fikk ny termin, 26 juni istede for 18..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på UL 19.01 og var da 18+5. Alt stod bra til og fikk sett gutten vår fra alle vinkler. En aktiv liten krabat og ikke mye tvil om at det var en liten gutt ;) Flyttet terminen frem 4 dager til den 17. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var i går (18+3) og så også en aktiv gutt fra alle vinkler :) ingen tvil her heller gitt! hehehe... termin 24.6, flyttet fram 2 dager.

jeg bestilte selv hos gynekologen jeg har vært hos tidligere i forb med prøving og svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er da. Er i uke 17 nå jeg og har måttet mase på sykehuset for å få en dato pga jobb og sånn! Fikk time om 2 uker på tlf igår etter sikkert 4-5 tlf opprigninger fra min side.. Er igrunn lei hele sykehussystemet i Telemark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...