Gå til innhold

13 dagers-kuren... stoffskiftekur... noen som har tatt den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hvor mye tok dere av? er på den nå å har tatt av 5 kg siden mandag... vil ha av 10.... det er tungt,for jeg har så lyst på god mat!!

Hvordan gikk det med dere etterpå ? la dere fort på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. vel, det er stor sjanse for at du ødelegger forbrenningen din og at du legger det på deg igjen med en gang du går tilbake på vanlig mat. (som med alle slankekurer forøvrig)

hvorfor ikke prøve lavkarbo og kunne spise masse god mat uten å være sulten.

Skrevet

hva går 13 dagers kuren ut på? vil man ikke gå opp igjen så fort man begynner å spise vanlig igjen da?

Jeg har nettopp bestilt til ketolysekuren og skal begynne på den nå, se www.ketolyse.no

Skrevet

hei, har og alle ketolyse tingene jme:D ketolysekuren er kjempefin :D skal bjunne på lavkarbo /ketolysen etter dette... men ville ha en pangstart:)

dette er en stoffskifte diett som etter endt kur vil forandre forbrenningen min... har mange jeg kjenner som har gått på denne kuren og di som har klart å komme seg gjennom den har ikke lagt på seg noe som helst på over ett år... så jeg vet den fungerer....

Skrevet

Det er helt umulig å ta av så mye over så kort tid uten at det kommer tilbake siden fett ikke forbrennes så raskt, og den kuren kom inn på 10 på topp listen over kurerer som ikke fungerer. Det er veske en tar av, og litt annet. Det kan heller ikke påvrike stoffskiftet, men det kan vere en kick off på en varig slankeprosess og livstilsendring.

Skrevet

hm. hvorfor spør du her inne om du vet den funker? som andre sa her, det er vann som går den første uka akkurat som på ketolysekuren. ergo kunne du hatt samme kickstart om du hadde begynt rett på ketolyse. jeg garanterer at den ikke endre på stoffskiftet ditt annet en i gal retning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...