Gå til innhold

(S)tinkerbelle, lyst til å se bilder av rottene dine:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tre barn så fikk ikke tid til å se på de, så du la inn en tråd om det her om dagen sjø.

digger rotter! har hatt to selv i min ungdom, harry og basill:-) brukte å sove i nakken min, og leke med kattene;-)

når ungene blir såpass store og vil ha dyr, så blir det rotter, ikke kjipe dyr som kanin, hamster etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

:D

Skrevet

http://tinkerbelle.blogg.no/1205870003_rottebarna_vre.html

i denne linken kan du se de to andre vi hadde også. måtte desverre omplassere de forde de bare slåss med de to blå guttene vi hadde fra før. sikkelig synd fordi de var to kjempekosegutter. sukk.

rotter er morsomme kjæledyr. synes også de er mye bedre en hamster og kaniner. så mye personlighet, også tåler de litt røff håndtering. hehe.

Skrevet

å så søte de var!! hvor gamle er de? husker min kjære harry måtte gå av med døden i en alder av 2:-( svulster i lungene....

Skrevet

Vi kjøpte de i desember 2007. Altså ble de vel 1 år i november 2008 ca. Så litt over ett år nå da.

Morsomt at din også het harry. Harry og Orvard er fra dyrebutikk og sånn feeder-store i sverige. enten blir de slangemat eller tamrotter i butikk liksom. usj. det er ikke vanlig at de lever noe særlig lenger en 2 år. che og castro er oppdrettsrotter fra norge og de kan nok leve en del lenger siden de prøver å avle frem rotter som lever lenger og ikke blir syke. Synd vi måtte omplassere de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...