Gå til innhold

Når begynte barnet deres i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva synes dere er passende alder for et barn å starte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg bare kunne velge, så ville mini ha startet i bhg når han ble 24 mnd, men i o med at man ikke bare kan få plass når man ønsker, så vil han være 28 mnd.

Jeg for min del, vil ikke la barna mine starte i bhg før de er 18 mnd.

Men nå har alle forskjelige barn, å alle er i forskjelige sitvasjoner, så det man gjør som passer en selv, er det som er passende alder.

Skrevet

Jakob begynte i bhg da han var 1 år. Det var helt perfekt for han, han er veldig aktiv, og elsker andre barn. Og han er veldig tillitsfull og trives veldig godt i bhg med både barn og voksne.

Tror det er veldig individuelt i forhold til hvordan barnet er, men hos oss har det fungert perfekt. Pluss at vi ikke har muligheten til kun en inntekt...

Skrevet

Gutten min startet da han var 1år. Kanskje litt tidlig, men ville ikke ventet noe lengre enn 1 1/2-2. Ser allerede nå hvor mye glede han har av andre. Han er alltid blid når han kommer i barnehagen. Løper mot døra. Han er nå 17mnd. Har han ikke fulltid.

Vanskelig å si hva som er passende alder for andre. Men kanskje et sted mellom 11/2- 3år. Kommer jo litt ann på hvor ofte barnet får være med andre barn hjemme og slik

Skrevet

Min begynte når han var 15 mnd. Det gikk veldig bra. Han gikk fra han var 10 mnd og er en aktiv og flink gutt. Det var 6 stykker som begynte på den avdelingen samtidig og var mellom 17 og 12 mnd. De har det fantastisk sammen i barnehagen hver eneste dag.

Skrevet

Min startet da hun var 17 mnd.

Skulle helst hatt henne på plass da hun var 10 mnd. Fikk noen mnd hos en rævva dagmamma istedet. Aldri igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...