Vilde08 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Tulla er nå 4,5mnd å har aldri kunnet sove i en stille vogn!!! Egentli ikke i noe stille på dagen! Konsekvensen har vært opp til 4 timers gåturer på meg dagli!!!! Bare jeg har tenkt på å stoppe vognen har hun våknet. Å jeg har prøvd alt! MEN så fikk jeg rådet: Trill vognen rundt omkring huset til hun sover, da stopper du vognen så fort som mulig! Da vender ikke babyen seg til duvingen og våkner ikke like lett!! Så jeg prøvde. Gikk frem og tilbake i oppkjørselen vår til hun sovnet, med en gang hun sov trillet jeg vognen opp på verandaen og der sover hun nå for andre gang i dag! Tok 10 minutter det:o) Fikk beskjed om at de første gangene kunne det hende at man måtte ut å trille litt til etter 15-30min, men at det kom til å gå lettere og lettere etterhvert. Tilslutt legger de seg bare i rolig vogn! HÅPER DETTE ER EN VEDVARENDE EFFETK!!!!!
ainapost Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Ååååå, veldig godt tips! Det skal prøves! Deilig å gå tur, men er jo måte på liksom;O) Takk!
Høna08 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Hei, la ut et innlegg igår hvor jeg spurte om tips for akkurat dette :-D Prøvde akkurat samme metode som du beskriver for noen dager siden og gutten min sov faktisk i 20 minutter før han våknet. Problemet er bare når han våknet så ble han så sur fordi han våknet at jeg ikke klarte å trille han i søvn igjen.... Så dermed mistet jeg litt motet... Men siden du har hatt god effekt også skal jeg jaggu prøve igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå