Gå til innhold

Hjelp, våkner av at svetten renner om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+4 i dag, å lurer på om dette er vanlig, andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en slags hete tokter de siste dagene på dagtid og er mye varmere om natten også, men ikke våt av svette nei. Men er mye mer tørst også. Vet ikke helt hva det skyldes, noe vi skal renske ut? Mye hormoner og ting som fyker rundt i kroppen.

Skrevet

Jeg har endel mareritt også, så kan jo ha no med det å gjøre også, er vel kroppen som forbereder seg. takk for svar:)

Skrevet

Jeg har hatt det samme. Og det er i forbinnelse med vonde marreritter!! Skikkelig fæle.. hadde det slik med første også...

Nærmer seg jo fødsel,så kan jo også ha noe med det å gjøre!Hvem vet..en blir aldri klok på denne kroppen vår..hehe!

Skrevet

Jeg også svetter MYE om natta. Har ikke mareritt heldigvis. Hadde det tidliger i svangerskapet. Jeg sover i singlet og truse og noen netter må jeg bare stå opp og skifte alt. Det er gjennomvått. Det blir veldig ofte sengetøy skifte også. Føler det lukter svette av det etter bare et par netter. Håper denne svettingen roer seg etter fødselen. Er 36+4

Skrevet

Er i uke 34 og våkner stadig gjennomvåt av svette.. Har gjort d i ca 2 mnd nå, men d var slik forrrige svangerskap også, så bekymrer meg ikke..Blir mye kles og sengetøyskift her ja :S

Skrevet

Har også merket dette et par netter. Er 37+4 jeg også i dag faktisk :)

Skrevet

Takk for svar, godt å høre at en ikke er alene, er jo mange plager som følger med det å vere gravid, men noen ganger blir en litt undrene på om det er vanlig(normalt) :)

Skrevet

jeg hadde samme problemet, og til slutt skrudde vi av all varmen på soverommet og luftet før vi la oss om kvelden, ikledd superundertøy, med sommerdyne over.. med en temperatur på rundt 5-8c når vi la oss, og rundt 15-18 når vi sto opp var det svetteproblemet borte!! Og det er sååååå deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...