Gå til innhold

Ha en fin søndag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi snart klare for avgang. Til feiring av 70+74+25 år:-)

Nå er gavene i boks, pent pakket inn, koselige kort skrevet og blomstene allerede avlevert!

Så gjenstår noen timer med mat, kaker, skravling, bursdagssang og klemmer:-)

Ha en fin søndag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg massemasse =)

Å det vet jeg du vil gjøre å.

Ha en fin Søndag du å.Jeg skal manne meg opp til å hente verandabordet mitt jeg....Det sto lagra på verandaen,men ble tatt av vinden i natt...Å nå ligger det fremfor døra gitt...Å dette er et bord av tre !!! Koselig vær ute,til å være inne i ja.

Skrevet

Vi koste oss massemasse vi:-)

Deilig mat og kaker og høylydt skravling og latter. Pappa leste opp en morsom historie sånn midt under festlighetene og da steg latteren ennå høyere!

Mamma var kjemperørt og glad for gaver, kort og blomster. Hun har fått så mange buketter i helgen at hele heimen blomstret og var så glad:-)

Og pappa humret og koste seg med barn og barnebarn:-)

Herlig å ha en sammenkomst med hele bøtteballetten.

Det eneste jeg kjente var sårt, var når jeg leste kortet fra barna til søsteren min. Der sto det varme hilsener og der var også navnet til faren deres og hans nye dame......det er litt sårt. Selv om det selvfølgelig er veldig hyggelig av dem. Men vi tørket tårene der vi sto på kjøkkenet og danderte buketter vi, mamman min og jeg:-)

Så imorgen er det etterpålag med venner og naboer:-)

Nå er vi trøtte og liten rosa har lagt seg og jeg kjenner søndagsroen legge seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...