Attekattenoa Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har selv termin 29.januar - nærmer seg med stormskritt!! Begynner å bli ganske så fødeklar her nå ja!! Formen er egentlig ganske bra, bortsett fra mangel på energi, store humørsvingninger og vondt stort sett overalt, hehe Men vet jo det ikke er lenge igjen... Selv om tiden går ganske så saakte nå på slutten.
Viktoria :) Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Har termin 26. jan. Har faktisk fått mer energi i det siste! Men også mer kynnere og skarpe smerte ned i underlivet. Varer bare et sekund, men er veldig vondt. Har forstått at dette er modningssmerter... Merkbart mer utflod har jeg også. Prøver å holde meg i aktivitet, slik at det ikke føler som en uendelig ventetid nå fremover. Kan jo komme i morgen eller det kan gå 4 uker til. Frustrerende, men også litt spennende å ikke vite.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 her er min egen termin 19 januar,i mens den ordinære ul viste 30 januar,og 3d viste 26,så håper det skjer i januar en gang...men kan jo gå til midten av februar uten at det skjer noe...
3barntettitett Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 jeg har 25 januar , tenkte å begynne å gjøre litt klart :-)
mammaen til 2+1 Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 31 jan her... =) Er klar som ett egg!!! Må bare bli frisk først så kan lillegutt bare få komme!!! Utenom at jeg har blitt syk har også jeg fått mer energi i det siste.. starten på dagen er suuuper treg... men så sånn på ettermiddagen kommer det seg veeldig!!
Motoko Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Har termin 27. januar, skal bli godt å bli ferdig. Hadde opprinnelig 17. jan da.. så jeg har et lite håp om mellom de to datoene, jenta er stor alt 3,8 kg ca. Forrige jenta mi var 4,240 kg ved fødsel, så er det ganske likt bør jeg jo nærme meg. Energimangelen er tydeligvis veldig vanlig, må sove på dagen hver dag nå.. sover så dårlig om natta..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har termin 29 januar! Håper å få en gang i mellom 22 og 29 , da min far fyller år 22.jan og mi mor fyller år 29.jan..hehe..så hadde vært gøy om han fikk sin egen dag! Men kjenner jeg han rett så kommer han akkurat når det måtte passe han selv:) Håper jeg ikke går 14 dager over, for da er min igangsettings dag samme som vår datter er født..hehe..men litt over tiden gjør ikke så mye.. Gleder meg masse til fødselen, og til endelig å få sett han som har ligget der inne og sparket meg gul og blå
blå og rosa+lillebror Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 har 28 januar klar som et egg!!
Hakkamella Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Her er terminen UL termin 31 januar. Menstermin er 20 januar.
hope<3<3 Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 termin 29 januar her. H*n kan godt komme nå hihi sitter her å prøver å kjenne symptomer på at noe kan være i gang eheh..eneste er at jeg er øm nedentil, uten om det er det ikke mye som skjer her...kjenner dere masse?
Attekattenoa Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har masse kynnere og nedpress, men det har jeg egentlig hatt ei stund..Vet at vesla ligger langt ned i bekkenet, med hodet godt innstilt til fødsel Har hatt veldig mye energi frem til nå, men vips var alt forsvunnet! Sover litt på dagtid så og si hver dag jeg også, blir så som så med søvn på nettene. Skal bli godt å bli "seg selv" igjen og kunne bevege seg uten å få vondt overalt :-S
Tirilmor82 Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har termin 27.januar! Skal si det nærmer seg nå ja!!! Jeg kjenner også slags stikning eller iling nedentil og nederst i magen, og litt vond rygg, halsbrann, periodevis slapp, lite søvn etc., men bortsett fra det, er formen topp :) Veldig spent på hvordan fødselen kommer i gang; både når og hvordan og hvor vondt etc. det er (førstegangs her ja) :) Kan jo fortsatt gå 4 uker, så det gjelder vel bare å smøre seg med tålmodighet Ønsker dere alle sammen massemasse lykke til! :)
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 31.januar her og,vi venter også en gutt! Din første og eller? Kroppen henger ikke helt med meg om dagen,men motet er iallefall oppe og går;) Vondt i ryggen,sinnsykt vondt i bekkenet,kan nesten ikke gå til tider og massssse vann i hendene og føttene nå siste dagene....i dag fikk jeg ikke på meg skoene-enda jeg ikke dro opp glidlåsen:( Men nå skal han snart ut,så det er bare å bite tennene sammen og holde ut! Lykke til alle sammen
cfl78 Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 Min termin er 24.januar, ultralyden sa 10.februar. Men jeg skal ha planlagt ks den 27.januar....så det nærmer seg veldig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå