Gå til innhold

Hvilken grad vasker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

klær og diverse på når barna har omgangssyke? Holder det med 60 grader eller kjører dere kokvask? Og i såfall hvordan tåler klærne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ingen forskjell på når vi er syke eller friske.

Vanlige klær går på 40 og resten på 60 eller 95.

Det får være måte på hvor redd man skal være disse bakteriene, som ellers hjelper oss å olde oss friske!!!

Skrevet

vasker stort sett alt på 60 grader jeg.. og det gjør jeg når det er sykdom også..

Skrevet

vasker etter det som en anbefalt på klærne....enkelt og greit.

Skrevet

Tenkte bare på at enkelte av tingene er blitt ganske grisete av oppkast. Derfor jeg lurte på om dere tok det på 95 grader. Har ikke basselusk-skrekk :-) Da vasker jeg det på vanlig måte :-)

Skrevet

Sengetøy kan jeg gjerne ta på kokvask, siden maskinen min ikke er så veldig bra. Vanlig tøy som barna bruker tar jeg på 60 grader som vanlig.

Skrevet

Vasker som vanlig, men bruker forvask om det er mye spy på klærne.

Skrevet

Hadde du vasket vanlige klær på 95 grader så kan du iallefall ike bruke de igjen! Vanlige klær tåler ikke kok-vask!

Skrevet

Det er jo forska på at 60 grader ved klesvask skal drepe alle bakterier, så jeg vasker på 60 det som tåler det, resten går på 40.... En og annen gang innimellom vasker jeg hånkler og sengetøy på 90 bare for å rense skikkelig opp (ikke at jeg tror det blir så mye renere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...