Gå til innhold

Plutselig vekt nedgang.. uten grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg noe nytt å bekymre meg for..

Fra fredag til søndag morgen har jeg gått ned nesten 2 kg, uten grunn. Er ikke kvalm og har spist som en hest i hele går. Syntes nesten det var flaut da jeg begynte å tenke på hva jeg hadde spist i løpet av dagen.

Pleier ikke være så kvalm jeg da, bare litt "bilsyk" de første ukene.

Hadde en MA i uke 16 (skjedde i uke 12) mellom nr 3 og nr 4, det eneste jeg husker fra da, var det med vekten som stoppet opp..

Derfor er jeg noe opptatt av å veie meg.. huff. Andre som har gått ned i vekt? Er i uke 10 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo faktisk bare være væskemangel, man trenger faktisk ganske mye mer væske, og hvis du ikke har drukket så mye, kan det faktisk vise 2 kg, og har du drukket te eller kaffi så er jo det vanndrivende

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Vet om flere som gikk ned en del de første månedene av svangerskapet sitt. Så jeg ser ikke grunn til bekymring sånn sett. Lykke til videre med svangerskapet.

Skrevet

Hei hei, jeg har gått ned 1-1,5 kg disse første ukene også.

jeg spiser som normalt, men er ekstremt sliten og jeg går alltid ned i vekt når jeg er sliten. tror ikke det er så veldig unormalt egentlg.

Skrevet

Ja det er sant.. Har kanskje spist mer enn drukket. Te da, liker ikke kaffe mer.

Takk :)

Skrevet

Har jo litt å gå på, så det gjør jo ikke noe for meg :)

I de forrie sv.skapene har vekten økt med 2 - 3 kg før uke 12. Pleier å stoppe opp etter det da heldigvis.

Derfor ble jeg plutselig litt bekymret. Men er sikkert ok. Skal ikke til legen før uke 14 denne gang. Synes det er litt lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...