Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hvordan er skolen? Mange elever? Er det lett å bli kjent med folk der (tenker på sosiale arrangementer osv) Hvordan er foreleserne, og hvordan er studiene lagt opp? (Praktisk/teoretisk rettet, mye casejobbing eller hva?) Tenker på økonomi og administrasjon...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 ...og hvordan er det med forelesninger? Er det forelesninger hele dagen, eller er det lagt opp til egenstudier i løpet av dagen?
Mor&barn Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Er endel elever. 200 i klassen tipper jeg. Er endel elever der ja. Husker ikke akkurat hvor mange her og nå. Om man går inn for det tipper jeg det er lett å bli kjent med folk, men folk er hovedsaklig fra bergen, og det kan være en fordel og kjenne en eller to kanskje. Foreleserene, noen er blandt norges beste, mens andre midt på treet. Generelt veldigfornøyd. Studieplanen forandrer seg jo og det gjør time planen også. Men mins jeg hadde korte dager mandag og fredag.Ellers er det ikke så altfor mange timene i uken og resten er jo til egenstudering
Mor&barn Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Når jeg leste igjennom det nå innser jeg at det ikke alltid lønner seg og skynte seg Sånt blir det skrivefeil og skrekkelig dårlig norsk av !
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Takk for svar :-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hehe, fikk jo litt svar da=) gud som jeg gleder meg til å komme meg ut blandt folk og studere litt... Studerer nå, men da hjemmefra (nettgymnas) og det blir veeeldig ensomt...=P
meg & to små vampyrer Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Siden jeg bodde praktisk talt vegg i vegg med BI Bergen en periode kan jeg hvertfall svare på en ting: det er mange sosiale sammenkomster:) så vet du det. Da er det nok relativt store sjanser for å bli kjent med de andre på disse:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Det høres bra ut, da=) Sikkert grei måte å få seg nye venner på :-)
Mor&barn Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 www.bis.no kan du kikke på ang den sosiale aktivitetsfronten iallefall
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Hehe, mannen tar seg av unga og jeg drikker meg dritings? populært...=P
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Hehe, hvis det er noen trøst, så blir det lite sosiale arrangementer på meg og! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå