Yezzz!!!! Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har fått svangerskapskløe, og holder på å bli smågal.... Er bare i uke 20 enda, og kan ikke forstå hvordan jeg skal holde ut hvis jeg blir gående slik til termin. Skal på akupunktur og håper det hjelper... Men er det noen som har noen råd? Gjør hva som helst snart for å få sove om natten....
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Du har tatt blodprøver og fått konstatert at det er sv.skapskløe du har?? Jordmora sa til meg at hvis en fikk det, så fikk en tabletter for å holde det i sjakk.... Rart ikke du har fått det... Har du prøvd med hvitvask?
Yezzz!!!! Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har fått tabletter ja, men føler ikke at de virker så veldig. Spesielt ikke på natten... Har ikke prøvd hvitvask, men må nok ta en tur å investere i det!!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hvitvask hjalp ikke så godt for meg, men jeg brukte massssse Eurax-salve. Smurte og smurte og smurte.... Kjøp den største tuben du finner! :-) Syns den lindret litt. Ble lagt inn på sykehus for å få sovetablett (sov ikke siste mnd før fødsel, var helt utkjørt), da smurte jordmor Lidokain (tror jeg) på magen min. Hjalp litt, men ikke mye. Ellers tok jeg Polaramin-tabletter. FØLER MED DEG!!
Babyenmin Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Skal til legen om en time for det samme. Måtte bare være hjemme fra jobb i dag. har ikke sovet på mange netter, jeg er bare i uke 15, blir snart gal. Håper jeg får noe som hjelper. Jeg har hørt at det ikke er bra å ha svangerskapskløe på slutten av svangerskapet, noen som vet om det er farlig så tidlig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå