1+1=2+1+x Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 minsten er 1,5 år og ca 82 cm... hvor lange bør skiene være da? (skal forsten bruke de til neste år også) Noen som har noen ski å anbefalle? Så at fisher hadde noen råkule...
digger Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Har hørt at for så små er det bedre å vokse ut av skiene enn inn i de:-) Jeg har rett og slett kjøpt plast ski til 200 kr på Brio slik at gullet kan gå litt i hagen denne sesongen. Tenkte å kjøpe ordentlige ski på salg etter påske til neste vinter. Trenger liksom ikke Fisher når de er så små, det gjelder jo bare om å få inn skiglede og balanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå