Gå til innhold

Kjøp av ski til minsten


Anbefalte innlegg

Skrevet

minsten er 1,5 år og ca 82 cm...

hvor lange bør skiene være da? (skal forsten bruke de til neste år også)

 

Noen som har noen ski å anbefalle?

Så at fisher hadde noen råkule...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at for så små er det bedre å vokse ut av skiene enn inn i de:-) Jeg har rett og slett kjøpt plast ski til 200 kr på Brio slik at gullet kan gå litt i hagen denne sesongen. Tenkte å kjøpe ordentlige ski på salg etter påske til neste vinter. Trenger liksom ikke Fisher når de er så små, det gjelder jo bare om å få inn skiglede og balanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...