Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har hørt at desto dårligere man er tidlig i svangerskapet, jo større sjangse er det for at man får jente. Noen som har opplevd at det stemte?? Jeg er og har vært lenge (8 uker) kjempekvalm og skamdårlig.... Er nå 12+4 på vei så får jo ikke bekreftet noe på en stund...
Suretær Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Har hørt det samme ja, men aner ikke om det holder ord. Jeg har overhodet ikke vært kvalm og jeg venter gutt, så det kan jo være? Klem
mamma91 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 jeg var bare litt kvalm om kvelden,å når jeg spiste veldig fort. venter en gutt jeg også så kanskje det stemmer litt.
Sonata08 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg var ikke spesielt dårlig da jeg gikk med mine to gutter men denne gangen var jeg skikkelig skral og spydde i noen uker før det pluselig gav seg i uke 11. Og denne gangen er det visstnok en jente. Så godt mulig det er noe i det...
Mammarama=) Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har hørt omvendt jeg da. Jeg har to jenter og har ikke vært noe spes. kvalm med de.. Vet ikke hva jeg bærer nå, men har vært svært kvalm denne gang.. Blir spennendes å se på ul.
tre gulljenter <3 Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har to jenter fra før og var ikke spesielt dårlig med noen av de. Nå går jeg med nr. 3. Og har fått ALT!! jeg var forferdelig kvalm og trett helt til ca uke 14. Og nå tar snart bekkenplager knekken på meg, det har jeg heller ikke slitt med. Men vi venter jente nr 3. Så ikke godt å si...
allegodetingertre<3 Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 hei! Jeg skjønte at jeg kanskje var gravid pga at jeg ble så utrolig kalm. spydde og var kjempedårlig i et sted mellom 4 og 5 måneder, og jeg venter jente.
<3maijente<3 Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Ikke godt å si, men med første var jeg bare litt kvalm når jeg var sulten eller mett. Hadde masse energi utover dette. Det var en gutt. Denne gangen har jeg vært kvalm, brekt meg og vært utrolig sliten og trøtt, og venter visttnok en jente :-) Men kanskje kan det være hormonelt også???
Shortcake<3 Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Hmmmm... Jeg var veldig sensitiv for lukter, hadde ingen matlyst (ikke på sjokolade engang - som jeg elsker), og var kvalm og spøy flere ganger daglig i 8uker. Kvalmen ga seg i uke 9.. Ellers har jeg hatt helt dilla på sitrusfrukter og andre sure ting da appetitten vendte tilbake. Har vært utrolig hårete!!? -hjelper ikke nappe eller shave seg, det gror ut over natten!!?? Og jeg som aldri har hatt kviser før er fulle av dem......PÅ RYGGEN!!!???? I morgen skal jeg på privatklinikk og ta en tidlig ultralyd for å sjekke om alt står bra til, og da får jeg forhåpentlighvis vite kjønn oxo!!=) (er 14 fullgåtte uker)..GLEDER MEG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå