¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Og er det noe poeng ? Ofte når jeg er alene med begge barna, har jeg lyst å ta mge en rask spasertur bare for å få luftet oss, men rask gange og en 4-åring går ikke i hop her, hehe - derfor tenkte jeg kanskje at et ståbrett kunne være tingen.......? Noen som har erfaring ?
musketingen Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Ja det kan du! Jeg brukte det da mellomste var liten. Da var eldstemann fire år, og han er stor og tung for alderen. Det funka det, men han brukte det bare litt innimellom, blir gjerne litt trangt å stå på det, men kommer nok an på hva slags vogn du har da...
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Så det skulle gå fint, ja. Jeg har teutonia mistral, veldig tung men ellers solid. Hvordan blir det med skrittlengden når barnet står på brettet ? Jeg har lange bein, hehe, blir det vanskelig å gå normalt da, eller ? Jeg spør sikkert teit nå, men har aldri sett eller prøvd dette her!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå