Maud Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Det er så stille her og jeg savner dere også! Og Karomamma og Snulder og Ronja og Tiggywinkle og mange andre. Nå vet dere det hvis dere titter innom :-)
selma07 og engel Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hei:-) Så koselig å være savna:-) Jeg er her i snørr og hoste, feber og sutring... Selma og jeg har vært syk i snart ei uke, igjen... Men det er jo en helt vanlig forkjølelse heldigvis:-) så har jeg en mamma som ikke er helt i form, mulig blodpropp i lungen igjen... Så kontoen på minussiden er desverre fortsatt fullest... Men igjen, hever hodet ser fremover og tenker at alt blir bra til slutt:-) Savner hjem til Tromsø, og håper at han jeg er gift med skjønner at sånne syke mammaer er viktige grunner til å flytte nærmere dem.. men det sitter litt langt inne kan det virke som... Men alt i alt så har vi hatt ei herlig jul, spist altfor mye, drukket altfor lite:-) og alle har vært friske og raske!! Hvordan står det til med deg da Maud? Savner deg også:-) Gratulerer med flink barnehagejente:-) Go klæm og takk for at du tenker på meg:-)
Mariamin Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hei på deg også Maud. Jeg er inne av og til. Det blir litt sniklesing da. Må jo holde meg oppdatert på modnefronten. Her har det gått slag i slag med oppussing, syke barn og jobb, jobb, jobb. I dag ble jeg faktisk oppringt fra barnehagen som kunne fortelle at Smulte ikke var helt i form. Så da var det bare å skifte om og dra for å hente henne. Der satt hun da, den lille prinsessen min, rød i kinna og survete. Tror nok det er noen jeksler som kommer denne gangen. (På fredag spøy hun ned hele meg og seg selv) Ser med bekymring på sykt barn dagene... De går fort gitt. Ellers har vi det bra:) Nå gleder vi oss til storebrors bursdag. Blir hele 6 år til lørdag. Pga uforutsette gulvproblemer kan vi ikke ha bursdagen hans her, så takk og lov for min snille mamma som tilbød seg å ha festen hjemme ( hos seg altså ) Nei, nå skal jeg bli flinkere til å logge meg inn på modne om kveldene. Det er hyggelig å bli savnet:)
Maud Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Hei jenter - så fint å se dere! Jeg håper dere nå har friske småtroll og at livet smiler for det meste. Jeg skjønner at du lengter hjem selma07. Samtidig skjønner jeg at samboeren din synes det er vanskelig å flytte, han er vel ikke fra Tromsø? Jeg håper i hvert fall at dere finner frem til et kompromiss som er greit for dere begge. I den grad det er mulig å finne kompromisser i sånne saker da... Lykke til med storeguttens bursdag Mariamin, 6 år er ingen alder å kimse av! Til høsten er han skolegutt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå