Gå til innhold

Flere med termin idag 11/01, eller rundt disse dager? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Kjenner dere tegn til fødsel snart?

Termin idag, men her blir det garantert overtid.. Tok den berømte lakseroljen igår, ALDRI MER! Ble en masse doturer, og det nærmeste jeg kom til rier var nedpress stort sett hele natten. Huff. Nei.. Nå kan vel Mini komme ut snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i morgen ;)

spiste møsbrømlefse i går å stolte på at fullmånen skulle gjøre underverker.. men neeeeida =/

her blir det garantert overtid.. :)

Skrevet

Ja jeg har termin i dag men det virker ikke som om junior bryr seg om det.... Kjenner ingen tegn til noe. Men jeg husker da heller ikke om jeg kjente noe før det var i gang sist. Ser at mange merker både slimpropper, modning, mensmurring, nedpress osv, men jeg kjenner altså ingen ting. Men håper det kan være nært forestående alikevel. Merker at jeg er veldig klar nå....!

Skrevet

Nei men det føles som jeg har termin hver dag nå hehe ;-).

Er 10 dager over terminen. Og ingen somhelst antydning. Har mye nedpress og murring i låra, men, det har jeg hatt de siste 3-4 ukene.

Litt skuffende. Gikk bare 3 dager etter med 1. mann. Så dette drøyer.

Skrevet

hadde termin på fredag, men ikke antydning til noe enda...ser for meg at det vil ta evigheter før hun vil komme ut å hilse på. Det eneste lille jeg kan peke på som viser at det kanskje skjer noe var igår. Hadde vennegjengen på besøk og vi spilte kokkelimonke så jeg holdt på å le meg ihjel og da merket jeg for første gang den mye omtalte nedpress følelsen. Følte babyen pirket seg nedover i bekkenet, og det må jo være positivt? Fikk ellers vondt i magen og ryggen men det gav seg når besøket gikk og jeg la meg på sofaen.....

Men en skikkelig god latterkrampe er kanskje å anbefale:)

Skrevet

Hadde termin i går, ble faktisk litt skuffa over at vi ikke gikk i fødsel i natt da det var fullmåne, selv om jeg egentlig vet det ikke har noe å si. Vil gjerne føde nå så jeg får mest mulig tid med barnet vårt, men et par dager over skal jeg takle. Det mest plagsomme er egentlig alle de velmenende meldingene og telefonene som gjør at jeg føler meg litt presset til å "komme i gang". Og hver gang jeg er på butikken eller møter folk på tur så roper de over seg for at jeg ikke ligger hjemme og kjenner etter riene. Men her er det ingensomhelst fødseltegn. Heldigvis er formen flott og masse bevegelse i magen som før. Jeg har masse energi og vil helst gå lange turer i marka, men det tillater ikke legen og sambo...

Jeg tror vi har prøvd det meste for å få ting i gang. Bortsett fra lakserolje, det klarer jeg rett og slett ikke.

Skrevet

Hei! Jeg har termin i dag:-)

Har hatt modningsrier i noen dager nå, og er kjempespent på om ikke han kommer snart. Alt er jo klart her så jeg skjønner ikke hva han drøyer med;-) Har for øvrig hatt løs mage i mange dager, og har kastet opp, så tror vel egentlig at han er like rundt hjørnet. Ble spådd inne på spå/horoskop-forumet for en stund siden, og der mente de at han kommer den 12. Så får vi vente å se da:-)

Skrevet

Hei! :o) Jeg har termin i morgen, men er ukjent med begrepet "modningsier"??? Hva og hvordan er dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...