Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er helt utkjørt...har vært sykemeldt i 2 uker nå, men er fortsatt like sliten og vil bare sove sove sove....Er konstant uggen og med engang jeg prøver å gjøre noe breker jeg meg og spyr....har blitt litt bedre enn jeg var for 2 uker siden, men davar jeg på null....da hadde jeg spydd og ikke fått i meg mat på 6 uker....er nå 12+4 og har hørt at det burde slippe taket etterhvert....alt jeg vil er å føle meg bedre og fungere i arbeidsliv og på hjemmebanen...syns så synd i mannen min som må leve med meg...Han lager gode middager med det jeg har lyst på der og da, også ender de i toalettet etter kort stund....stakkar.... får dårlig samvittighet.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Skjønner at dette er kjipt, men vær heller glad for at du får oppleve dette! Har ei venninnne som har prøvd i tre år, mistet to ganger og endelig er gravid igjen. Hun sliter med masse av det samme som deg, men nyter hvert eneste sekund. Skjønner det er j*** mens det står på, men tenk hvor heldig du er i forhold til så mange,mange andre som skulle gitt mye for å være i dine sko!
meg & to små vampyrer Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Hei, forrige svangerskap slapp det tak mellom uke 14 og 15 for meg. kvalmen hvertfall. Satser på at du snart er i slag igjen:) god bedring.
Lykkeligmammatiltre Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg skjønner deg veldig godt! Har hatt det akkurat som deg, og det er ikke enkelt, veldig deprimerende! Det verste varte for meg også lengre enn de 12 ukene alle snakker om, ble bedre rundt 4 mnd her. Nå er jeg i uke 21, og har hatt det bra en måneds tid! Du har nok ikke mange ukene igjen før du kan nyte svangerskapet, skjønner veldig godt at det er vanskelig nå! Noen sliter med ekstra svangerskapskvalme, og det er ikke enkelt! Men blir bedre:) trøst deg med at det ikke er så lenge igjen nå. masse lykke til:)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Takker for svar :-) Satser på at det snart gir seg...Jeg mistet selv i juli i år så vet jeg er heldig som får lov å bære denne lille spiren :-) Er vldig glad for det, men at jeg skulle få alle plagne som følger med hadde jeg håpet at jeg kunne slippe unna...hvertfall ett par av dem!
lamor Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 det blir bedre, bare hold ut !!! Det kan hjelpe å spise tørre kjeks før du står opp av sengen om morgenene. Det fungerte for meg. Tørre kjeks og vann og en halvtimes lesing så ble det bedre. Nå er jeg 22 uker på vei og kvalmen blir jeg bare om jeg glemmer å spise, energien er mye bedre også =)=) Lykke til, i enden venter noe godt=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå