celodi Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Han stod opp og laget frokost til de største i dag,mens jeg og lille poden på 9 dager sov litt lengere.. Og når jeg kom meg opp holdt han på og baket boller=) Så flink da!!! Vi får besøk både på formiddagen og på ettermiddagen i dag,så det passet jo bra da=)
3småtroll♥ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jøss- imponerende;) Du får skryte masse av han så kanskje det gjentar seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå