Serephina Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 I går rundt kl seks fikk jeg så sinnsykt vondt i magen, et skikkelig tak som varte en stund.Satt i bilen så hadde vondt for å puste siden jeg ikke fikk endret stilling. Ca kl 23 da jeg sto opp av badekaret kom det igjen, men vondere denne gangen. Jeg sto helt dobbelt og tenkte at nå svimer jeg av pga smerte. Som en klo strammet nede i magen. Så jeg begynte mentalt å forberede meg på mer iløpet av natten. Men har bare kjent svake sammentrekninger som jeg tenker er kynnerer. Kan kynnere være så vonde eller er det noe på gang? Er 36+4. Blir jo gal av å ikke vite hva som skjer med kroppen. Vet jeg har flere uker igjen til termin, men er jo ikke unormalt at babyen kommer litt før. Pga kraftig bekkenløsning skal jeg innrømme at jeg håper han kommer iallefall et par uker før termin.
fargeklatt`n Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Høres ut som kraftige kynnere. Så lenge du kjenner normal aktivitet hos babyen, er det sannsynligvis ikke noe å uroe seg over, men for å være på den sikre siden når slike smerter oppstår så sent i svangerskapet, ville jeg kontaktet føden for å få råd. Da får du svar på det du lurer på, og slipper å engste deg. Selv er jeg i uke 37 med mitt 4 svangerskap. Jeg nøler ikke med å kontakte lege, jordmor eller føden, hvis jeg trenger det. De har selv oppfordret meg til å ha en lav terskel for å kontakte dem. Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå