Gå til innhold

huff.. er blitt så plaget med tungpusthet.. noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33uker... uansett om jeg sitter går eller ligger sliter jeg... det er ubehgaelig!!!! og ikke minst sliiitsomt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen din er snart på det høyeste, er visst det rundt uke 34. Slet veldig med det selv, men måtte bare tilpasse aktivitetsnivået litt. Men rett før jul sank den, og da kunne jeg puste lettere og kjente faktisk at jeg ble sulten - hihi. Det hadde jeg ikke kjent på noen uker!

Snart synker nok din mage også, inntil den tid må du bare prøve å roe ned, ta ting i rolig tempo og bygge opp litt når du sover så babyen ikke ligger helt oppunder mellomgulvet.

Ikke så lenge igjen nå, hold ut. ;-)

Skrevet

Hadde deg også sånn, var veldig deilig når magen sank ned, da ble alt så mye lettere igjen.. Det skjer nok snart med deg også.

Skrevet

Ja.. jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut... Føler tiden går så seint nå ! Er ikke så lett å ta det med ro heller når jeg er alene med alt og har aleneomsorg for en 2åring og får lite støtte... Huff... ber om at bebis skal komme litt før tiden.. ikke enda.. men .. sånn par tre uker før... Men.. det skjer nok ikke.. så er dumt å vente på det.. da går det hvertfall seint om den ikke kommer litt før termin.. hehe

Skrevet

Skjønner godt du er sliten da ja. Krysser fingre for at bebisen vil ut før tiden...

Skrevet

Jeg er i uke 37, og får seriøst ikke puste... gleder meg til magen går ned nå altså...:S Hvis det i det hele tatt rekker å skje med meg denne gangen:S

Men jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Søstra mi sier det høres ut som om jeg kommer opp av vannet rett som det ær. Kommer sånne plutselige stooore inndrag av luft. Akkurat som om man kommer opp av vannet etter å ha svømt under en god stund:P

Gleder meg til å kjenne hvordan det er å gå ei trapp uten å bli andpusten igjen..:P

Skrevet

Huff.. ja.. åsså maten jeg spiser og væska jeg drikker føler jeg aldri blir fordøyd... det ligger likosm bare på toppen der og tar enda mer plass... vondt asså!!! Er det ingenting jeg kan gjøre ? :( blir galen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...