Gå til innhold

Når fikk dere "melk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget plutselig at det piplet ut litt her i går kveld, men er jo bare uke 33 enda. Er jo ikke "ordentlig" melk enda selvsagt, men mye mer gjennomsiktig. Men kan da virkelig ikke huske at det kom så tidlig sist? Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan klemme ut no' greier om jeg vil, men lekker ikke. Har vel vært slik i noen få uker nå. Er 30+4 og 1.gangs.

Skrevet

jeg merka først i morges at det kom ut noe fra brystene, men var veldig lite. kom til å tenke at det kanskje er ok med ammeinnlegg snart... er 30+1 jeg da, og 1. gangs

Skrevet

Har hatt melk noen uker allerede jeg da. Er bare 28+6(tror jeg..). Her lekker det om natten også.. Dette er ordentlig gul råmelk..

Skrevet

Er 2. gangs, uke 28+2. Har hatt gul råmelk de siste dagene. Sist gang fikk jeg ikke før i uke 35. Synes igrunnen det kunne ventet litt, er så redd for brystbetennelse. Hadde det med lillegutt og det var syyykt vondt.

Skrevet

Her kom det tidlig, rundt uke 20. til og begynne med var det bare litt om natta men har blitt mer og mer, men aldri sånn at jeg må gå med innlegg - skifter bare laken og vasker bh'ene litt oftere. Og det er bare sånn gjennomsiktig "sukkerlake" som kommer ut. Er første gangsfødende forresten.

Skrevet

Fikk melk i uke 21 :) og den har kommet jevnt hele tida. er 1gangs

Skrevet

Hei

Jeg fødte for 5 uker siden, men sniker meg inn her innimellom likevel for å følge med på hvem som har født og sånn..;)

Jeg begynte å lekke allerede da jeg var ca 20 uker på vei, ble bare mer og mer mot slutten av svangerskapet. Jeg vil si det har vært en fordel for meg hvertfall, for jeg hadde melk til lillemann med en gang, og amminga har gått kjempefint:)

Han legger på seg med enn gjennomsnittet, og jeg slipper å bekymre meg for om jg har nok melk, noe mange bekymrer seg over...

Skrevet

så tidlig folk får melk her da!!!

er 34+3 og har ikke fått no enda!

Skrevet

Veldig tidlig å det, jeg er i uke 36 idag, å har fortsatt ikke fått melk jeg heller...

Skrevet

Ja godt det er fler av oss "seine",hehe..er 37+2 og ikke antydning til no melk ennå. Var litt bekymra her for str på puppene er også som før jeg ble gravid, så spurte jordmor om når det pleier å komme igang.. Hun sa at både pupper og melk kommer,så var ingen grunn til bekymring;)

Skrevet

har ikke melk å er i uke 35 :) kommer vel når det kommer tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...