Runemor Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 I går kveld gikk slimproppen tror jeg. Lang slimslintre som kom, og jeg har ikke hatt sånn før, så jeg regner med at det var det som kom. Ellers har jeg hatt menssmerter og harde kynnere med nedpress i 9 dager nå. Begynner å bli lei. Tar på nattesøvnen siden det er verst på natt. Har fortsatt 12 dager igjen til termin, men er veldig klar for at det skal starte snart. Er ellers veldig plaget med bekkenløsning denne gangen. Bare det å komme seg på do om natta føles som en maraton, enda det er bare 7 meter å gå fra sengekanten. Mye sytinh har nå, men må bare få det ut. Sambo er ikke så veldig intressert i å høre på sytinga mi, så det er greit å ha et sted å få tømt seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå