Gå til innhold

Angelina Jolie

Mammamm m nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier ifølge Cosmopolitan at hun ikke synes det var smertefullt å føde og at det er fantastisk hva kvinnekroppen klarer....

Det høres jo fint ut det men jeg mente jeg hadde lest at hun tok keisersnitt begge ganger. Googlet litt nå og det står flere steder at hun tok keisersnitt ved begge fødsler.

Da synes jeg godt hun kunne spart seg for slike floskler for de aller aller fleste synes det gjør sinnssykt vondt når babyen skal ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enige me deg der.. Eg har og berre hørt at hu har tatt keisersnitt begge gagene

Skrevet

Hvis dere søker litt til, så vil dere kanskje finne litt mer info. Dette temaet har vært oppe før på sidene her.

Mener å huske at Jolie låg leeeenge med rier som ikke førte frem, og at hun selv var bestemt på naturlig vaginal fødsel. Noe hendte under fødsel som endte med at Shiloh(?) ble tatt med HASTEkeisersnitt... Tror hun opplevde alt "vi andre" har opplevd utenom å akkurat trykke babyen gjennom underlivet...

Skrevet

jo men nå var det vel først og fremst tvillingfødselen hun siktet til (og det var visst planlagt keisersntt).

Og det aller vondeste var jo å få babyen ut synes nå jeg.

Når hun kaller fødselen smertefri synes jeg iallefall hun kunne nevne snittet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...