Gå til innhold

Noen som har brukt Phenergan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fått dette på legevkata etter en helg med bare oppkast i to døgn, men så ser jeg jo på pakkningsvedlegget at dette ikke bør brukes av gravide? Også er det varseltrekant på, noe som jeg skjønner, siden jeg blir jo helt dopa her... HAr noen av dere noe annet å anbefale eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt på vei er du da? jeg fikk dette da jeg var rundt 4mnd på vei med vesla, pga hyperemesis(ekstrem svangerskapskvalme) gikk på det frem til en mnd før fødsel. Og det gikk helt fint med vesla, spretter rundt på gulvet her og danser hu. 2 år :)

jeg også ble helt dopa i starten, hvis det er noen trøst så blir kroppen vant til det etterhvert og da blir du mer våken og "med". men veldig slitsomt og kjetti starten..

Skrevet

jeg bruker phenergan mot allergien min,måtte bytte fra min vante medisin pga graviditet. men jeg skulle ikke bruke den i 3 trimester. jeg tar den også på kvelden,siden jeg blir så trett.. man skal heller helst ikke kjøre bil,men siden jeg tar på kvelden,regner jeg med at jeg kan kjøre bil på dagen

Skrevet

Jeg fikk dette av legen min da jeg var gravid.. Han sa at det kun var de aller siste ukene av svangerskapet en ikke kunne bruke det.. Fikk det mot kvalme, men ble helt dopa av det, så måtte bare kuttte det ut..

Rød trekant betyr at en ikke bør kjøre il o.l. etter å ha tatt den medisinen..

Skrevet

Tusen takk for svar;) Ble litt små bekymra når jeg blir så dopa...hehe.. tenkte jo at dette ikke kunne være bra.. jeg er 11 uker på vei... men gud så deilig, dette er min første spyfrie dag på lenge, så hvis de funker så har jeg kommet til himmelen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...