storebror og junibaby=) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 det går bra det+? eller,selvfølgelig gjør det det,men ser ikke teit ut liksom??
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jo, det ser kjempeteit ut... or not hehe. Lyseblått er jo kjempefint ) Jenta mi fikk låne en mørkeblå bilstol som nr 1., tror ingen kikka rart altså
Gjest -<<- Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Nei, nei, det går ikke an. Hun kommer til å bli traktorlesbe, serr´u...
frk Nilsen Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Tror ingen bryr seg om fargen på en bilstol! Jeg hadde ikke reagert....
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Tanteungen min har en RØD bilstol. Hvis ikke han blir homo, vet ikke jeg!!
storebror og junibaby=) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 hehe,da satster jeg på at hun overlever det da,om det blir jente:P fått tilbud om en brukt en så dumt å takke nei pga fargen liksom=)hehe
Hikken Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Lyseblått er jo knallfint :-D Leah går med lyseblå klær støtt og stadig, og hun er smellvakker i det!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Det hadde ikke jeg tenkt på engang. Pakket ned endel klær etter Jonas igår, og ser ikke noe problem med å bruke litt av det blå til jenta som kommer til sommeren. Selv om vi heldigvis har endel nøytrale klær...
MintCondition Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Å guri, jo det blir nok krise Her har sønnen vår på 14 dager en KNALLROSA bilstol, arvegods fra hans kusine Gid.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Bilstoleen til minstemann er rød og sort, hva så. Jeg tror ikke noen bryr seg om det gitt. Da jeg gikk med eldstemann kjøpte foreldrene mine blå emmaljunga duo edge vogn til babyen fordi det var den jeg ønsket meg og de skulle kjøpe vogna. Jeg visste ikke kjønnet og ikke tenkte jeg over at blått er guttefarge heller. Fikk gutt da men hadde da ikke tenkt over det hvis det var jente jeg fikk heller. Synes heller det er mer merkelig å kjøpe noe i rosa da det er ganske jentete farge liksom.
Joikaboll@ Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Det går bra, Linus nærmer seg 8 mnd og sitter fortsatt i sin RØDE bilstol ;-) Teit? Hvorfor det, vi kan da bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå