lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Ansiktskrem(dag/natt krem), bodylotion, fot krem, handkrem, rensekrem, øye krem ol? Jeg bruker 1 krem, det er kamillekrem og den bruker jeg til alt, synes den er fin som fuktighetskrem til ungene, lillemor har litt tørr hud særlig på bena, samboern har litt eksem, så jeg tror nok det er det som ligger latent. Bruker den som ansiktskrem både jeg og samboern. Jeg synes i det heletatt det er en veldig god krem, og den har mange gode egenskaper i allefall i følge det som står på flaska.
alvis Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg bruker en ansiktskrem morgen og kveld og så har jeg sånn øyenkrem og bodylotion til kroppen. Syns det er nok å holde styr på tre kremer jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har dag- og nattkrem. Øyekrem til dag og natt. Rensevann, spesialkrem til problemområder, serum og solkrem. Egen håndkrem, bodylotion, egen solkrem til kroppen. Fuktighetsmaske til ansikt/hals og en til hender. Jadda, det har tatt litt av..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 nei, bruker bare, så vidt, fuktighetskrem...
frustrert frue Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 ikke så mange. litt dagkrem og fuktighetskrem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå