lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Vi har ikke det, merker jeg begynner å bli passelig lei, men samboern insisterer å ha jul enda over helga, han sier han skal pakke bort på i morgen formiddag mens han er alene. Jeg er litt redd alle t-lysene som absolut skal brenne overalt. Vi hadde en nestenulykke her om dagen hvor eldstemanns pennal tok fyr. Det gikk heldigvis bra da. Jeg blåser alltid ut alle lys når jeg går ut av stua hvis ungene er alene, omså jeg bare skal på toalettet. Men jeg har sett når jeg har vært ute (i allefall i går) at det er mange som ikke har ryddet jula bort ennå.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2009 Når man snakker om sola, han begynte å pakke bort akkurat nå, den som ble mest sur var lillemor, hun mener vi skal ha jul fortsatt. Vi skal ikke pakke bort alt i dag da. Ikke tro at jeg ikke gjør noe i huset nå, men dette med jula er helt og holdent samboers ansvar, jeg tør ikke pakke det bort, er fare for at jeg gjør feil og putter i feil eske eller noe, er han som har tatt ut av eskene og pyntet, det gjorde han mens jeg var på jobb.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Vi måtte hive ut treet for det røy så fælt. Men resten står enda. Skal ta det til uka da, sammen med en del annet ettersom vi skal flytte snaaaart ;-)
frustrert frue Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 julepynten er borte, men treet står der å ruver. skal ned i løpet av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå