Ksenia & Anjem Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Gummianda: tenkte jeg bare skulle si at jeg solgte vogna nå nettopp
Gummianda:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 Å det var dumt Men jeg var litt treg med å bestemme meg da. Men takk for at du sa ifra!
Gummianda:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Og jeg har svart deg igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå