alvesol:) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 har vært rimelig pms humør om dagen, har sagt endel sårende ord til mannen min. sagt jeg har vært lei , at han skal bestemme over meg etc. egentlig mener jeg kanskje ikke alt bokstavelig, men det har da kommet ut litt feil her og der, Dette har resultert at min mann har blitt litti vranglås, usikker etc. Hjelp , hvordan kan jeg få rettet dettte opp igjen. Hva trenger en mann å hør aller mest når fra sin kjøre når han er nedfor? trenger litt tips her:) Vil at vi skal ha det fint , slik som vi alltid har det...
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 høres ut som en enkel unnskyldning for alt du har sagt og gjort den siste tiden er veldig passende, og kanskje sitte ned sammen og snakke og forklare han hvorfor du har reagert og sagt det du har sagt. med menn så har jeg skjønt at det enkleste er oftest det beste ... masse lykke til!
Mille** Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Har du sagt unskyld da, og forklart han at du ikke mente det? Jeg blir forresten også ganske muggen når jeg har PMS, men jeg prøver å ta meg sammen. Klarer jo å oppføre meg på jobb med PMS så da burde jeg klare det hjemme også liksom. ;o) Tror han trenger å høre at du ikke mente det, og at du er oppriktig lei deg for det. Og at du elsker han, ikke minst. Hva med å kjøpe en blomsterkvast til han i morgen, med et koselig kort til? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå