Gå til innhold

Ideer til en billig, kreativ bursdagsgave til min mann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt syke unger i flere uker og ikke hatt tid til å ta meg av en god bursdagsgave til min mann. Ikke har jeg mye penger heller.

Er der noen her som har noen fine ideer?

Takk for gode råd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FInn en litt pen liten eske /eller boks...

fyll den med småsjokolade eller annet han liker...

skriv på ett litt pent ark med litt pen skrift (evt data)

at dette er ett gavekort på kroppsmassasje fra deg til han...

man kan jo evt dele opp i flere "gavekort" eks hode massasje,

en på skulder og nakkemassasje, fotmassasje

om han ikke liker å bli massert kan du finne andre "tjenester" evt spandere middag på en restaurang (trenger ikke velge den dyreste plassen) osv..... invitere han på tur ut i det blå. hvor du har tatt med god picknick på vinteren kan man også det men ta med god og varm cacau og lignende...

Bruk fantasien...mye du kan gi han som ikke koster så mye og som kanskje er mye hyggeliggere en gaver man egentlig ikke ønsker seg...

lykke til

Skrevet

til frokost så lagde jeg brødskiver som var kuttet ut m pepperkakeform-hjerte og skrev et kort og elsker deg m majones....hehe kosta ingenting og han ble kjempe glad... så kan du jo som dem sier her..lage bilde av barna..

som jeg sier til min mann... jo mindre det koster og mer han gjør ut av det selv, jo mer betyr det for meg. at han hadde leita etter en kopp som det sto jeg elsker deg på betyr minst like mye som at han hadde gått på en gull smed og kjøpt en ring! sånn er jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...