Gå til innhold

Han klager på vondt i tissen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 22 mnd klager på vondt i tissen sin. Jeg har fram til i går aldri sett han med "stå", men han har nå hatt det ved hvert bleieskift og sikkert ellers også. Og han sier vondt, vondt ganske ofte.

Er det bare det at det er ubehagelig at den reiser seg eller har han virkelig vondt? Må si jeg ikke har satt meg så mye inn i hvordan utstyret til disse små skal virke....

Noen som vet? Skal vi bare prøve å ikke fokusere så mye på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ha trang for hud da, og de skal vi jo ikke sjekke selv. Jeg ville tatt en tur til legen og fått det sjekket for sikkerhets skyld. Det er jo ikke godt for han å ha det sånn.

Skrevet

Mini gikk å klaget på vondt i tissen ganske lenge, men vi gjor ikke noe med det siden han i tillegg gikk og pekte på andre kroppsdeler bare for å få oss til å blåse. Men plutselig en dag var tissen hovnet opp til dobbel størrelse. Hadde fått betennelse på et vis. vi brukte en sprøyte og sprøtet inn litt klorexidin ( usikker på stavmåten her) og skylte med vann. Pluss at han badet hver kveld i grønnsåpe vann til han var frisk, gikk ikke mange dagene.

Så jeg ville prøvd å la han bade i grønnsåpevann og se om det hjelper. Ikke sprøyt inn noe under forhuden før dere har snakket med lege.

Og hvis det ikke gir seg ta kontakt med lege.

Skrevet

Ja, dette har vi og opplevd. Men da blir de og rød og det går ikke vekk. Om det vare er ved ereksjon så .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...