Gå til innhold

Noen som har nøstebarn body str 116?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo ikke bodyer mellom str 2-3 år til str 116, så jeg lurte på om jeg skulle bestille 116 til gutten min. Han blir 3 år i mars, men han er ganske lang i ryggen da.. Men tenker jo på om dette blir veldig stort, noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe den er litt lang, ja. Har ikke brukt body så lenge på mine. Er jo klønete med body når de skal slutte med bleier.

Skrevet

nøstebarn er kjempestore i størrelsen. så det hadde jeg ikke satset på nei. kjøpte en dress fra nøstebarn i str 86/92 til Ulrik (han bruker str 86 i klær) og han svømte i den

Skrevet

Han har brukt 104 i pysj fra nøstebarn da, siden han fylte 2 år. Den var ikke for stor, hadde jo å vokse på da men.. Men den bodyen han har fra nøstebarn i 2-3 år må jeg strekke etter vask og da passer den akkurat.. Så kan ihvertfall ikke kjøpe fler i den str. Synd ikke ikke har i 104 og 110.

Skrevet

Vi fikk en body fra nøstebarn til snuppa da hun var 2 år (skrev 1 i ett innlegg tidligere i dag men det er feil) i strl 110/116. Da brukte un vel vanligvis 98 og kanskje opp mot 104 i enkelte klær. Bodyen var ikke for stor. Den var ganske så tettsittende. Men etter en maskinvask på 40 grader så ble det nyfødtbody og rett i søpla.

Gutten min har nå en hel ulldress i ull fra nøstebarn i strl 86. Han er 82 cm og dressen er ikke stor, heller liten. Veldig romselig på bredden, men kort ellers. Den er arvet da så kan godt hende at den har krympa i vask en eller annen gang.

Skrevet

Det står 116 på siden demmes, men det er kanskje 5-6 år da. Mulig den kanskje kan gå da. Nøstebarn tåler ikke 40 grader tror jeg, de skal jo helst håndvaskes. Jeg har maskinvasket nøstebarnklær på 30 grader ullprogram og det har ikke krympet. Men dette kommer an på hvordan maskinen vasker og har jeg hørt, om det krymper eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...