Gå til innhold

trenger råd jeg... blir gal snart........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 12uker.. hu har alltid vært veldi avhengig av meg, og fra dag 1,har hun aldri klart å sovne selv.

Den dag i dag må hun bli lagt på armen og hysja i søvn ++... ingenting annet fungerer...

det resulterer at jeg blir sittende klistra til sofaen med hu, for legger jeg hu vekk, er hu lys våken... hu sliter da med for lite søvn, siden hu tvinger seg selv til å være våken...

hva kan jeg gjøre...?? det sliter skikkelig på mg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare litt etter litt tilvenne henne å sove for seg selv, det er ikke bra for din del at hun sovner i armene dine, da får du jo aldri slappet av.

Prøv å syng for henne, sitt sammen med henne på rommet osv så hun føler seg trygg, så går du litt etter litt ut av rommet.

Lykke til, håper du får lille tulla di til å sove.

Skrevet

næh har ik hatt en dag,en kveld m ordentlig tid for meg selv, fordi j ik kan røre meg fra sofaen. har prøvd å legge hu i senga våken og trøtt...

pratet,og viste j var der... skriiiik etter skriiik... hu roer seg ikke av å bli pratet med (det ska sies at hu skriker for det meste..ofte altså...) kolikk i tillegg...

jeg må også krangle med hu når hu ligger i armene for å sove.. helt til hu gir seg og sovner.....

grusomt... vil bare kunne oppleve å legge hu vekk,og at hu sovner alene :(

Skrevet

Nei, jeg vet hvordan det er, brukte bare tid på jenta mi de første månedene, jeg spiste nesten ikke selv pga jeg bare fokuserte på henne, det endte med at jeg hadde for dårlig melk :( så måtte slutte å amme når hun var rundt 2 mnd.

Jeg angrer så på at jeg gjorde det, men jeg har lært av erfaringene mine.

Har du bæresjal eller?

Det skal visstnok være bra for barn med kolikk og magesmerter, da slipper du ihvertfall å holde henne om hun absolutt må ligge på brystet ditt.

Skrevet

ammer ik jeg heller.. sluttet tidlig selv. fikk 40 i feber og brystbetennelse med en gang hu amma...

har bæresjal, baby bjørn.. ja you name it.... det tar 2 min så er det skrik... (vant til skrik kan man si)..

jeg sitter nå her,på 48 t har jeg spist 1 bolle.. det sier jo litt...

vet bare ik hvordan jeg skal begynne,gå fram med dette...

(kan ikke kjøre bil 24timer i døgnet..selv om jeg kjøpte ny igår..hehe..)

Skrevet

Om du syns det tar tid før jeg svarer er det pga det fordømte nettet her :S

Okai skjønner det hørtes ikke noe særlig ut, hadde noen perioder med brystbetennelse selv, det var forjævlig.

Mamma måtte massere de harde puppene mine (flaut ja) men hun fikk gjort det bedre heldigvis.

Lå jo bare og gråt pga det var så vondt, varmt og kaldt om hverandre osv og samtidig passe på tulla mi, det var ikke så lett nei.

Det var kjedelig da, tulla mi elsket å ligge i elastiske bæresjalet, hun sovnet så fort, bruker det fortsatt hvis vi skal korte gå turer.

Nei jente nå må du se å få i deg noe mat altså, ikke bli så utslitt og tom av energi som jeg ble, det tar langt tid å komme seg.

Det er ikke lett, men man må bare prøve seg frem, men hva med samboeren din da? kan ikke han ta over litt, du som har type, du må jo få i deg noe mat.

Hadde bare jeg hatt type hadde nok ikke det skjedd som det gjorde i begynnelsen, men nå slapp jeg kolikk da, men jeg brukte mye malt i melka for om jeg ikke hadde en ts så fikk hun vondt i magen.

Skrevet

gubben har begynt i ny jobb, og jobbet syyykt nå, (taxi) så vært våken 48 timer....så mye alene her for tiden.....

mn mn....

det kommer vel kanskje til å bli bedre...`?

ser ut som et bomba helvete her.... rekker ik stort nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...