<3Lykkelig<3 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Syns det er på tide å gi hverandre litt ros En klapp på skulderen til alle sammen, det fortjener dere Vi er alle flinke og tenker alltid på barnas beste Men vi må heller ikke glemme oss selv. For å være en god forelder må man også pleie seg selv, det sier min mor ihvertfall. Vi er alle gode forbilder for barna våre Bare å tilføye videre så ser vi hvor lang liste vi får tilslutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå