MillaMed2 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 hva dere andre gjør med bildene dere får med hjem fra ultralyd? Limer dere dem inn i et fotoalbum? Har tenkt litt på om jeg kanskje skal kjøpe inn et fotoalbum til babyen, der jeg limer inn bilder fra fødsel, dåp, bursdager og bare generelt bilder av godgutten som vi har i vente. Men er det da normalt å starte albumet med ultralydbilder? Jeg er så usikker, dette er mitt første barn,så jeg har lite erfaring på området. Håper noen kan være til hjelp og komme med forslag og egne erfaringer
♥♥♥ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 jeg har tenkt til å lime ultralydbildene inn i album ja. enten i sånn album hvor det skrives om vekt, lengde, hvem som besøkte på sykehus etc eller i barnets album... Husker ikke hva det første albumet kalles, så litt dårlig forklart...
treningsberta Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 tenkte å lime det inn i "Min første bok" eller hva det nå heter. Har også tatt noen bilder av meg med stor mage som skal inn der.
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 bare et lite tips før dere gjør det. få scannet bildene in på dataen først før ultralyd bildene bleikes og kommer til å bli borte det er sånn som kviteringa du får på butikken. Så slipper dere at det blir borte for godt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå