Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hva gjør man når sexlivet blir ganske så dødt og kjedelig og i tilegg så drar typen ut med kameraten sin på fredag, tar bilder av 2 nakne damer som kliner på fest og kameraten som puler en av jentene,....Jeg kjørte og hentet de fra oslo i dag, vi bor litt utenfor oslo så synes jeg var veldig snill som gadd, han er fortsatt ute, kjørte de bare til et annet sted de kunne fste i mer hjemmelige trekter.. i helga, nå- Han gidder nesten ikke snakke med meg, later som om han ikke hører meg og jeg snakket m kameraten i samme tlf rett før og ingen hadde problemer med å høre hverandre.... I orgen skal vi bowle med barna, han er neppe edru nok til det... Ansvar og konsekvenser er noe typen min har glemmt hva er.... Er bare lei meg.... Hver dag ellers er alltid et mas om at jeg må rydde mer gjøre mer, gjør aldri noe bra nok, jeg tar meg av barna så og si 90% alltid dagenderpå... Men han mener selv at han er flink med barna osv.. Han gjør nesten aldri noen ting med barna som f.eks svømme, gå en tur, kino osv osv... barn på 9 og 3... Føler jeg ikke strekker til med barna, føler jeg trenger å leve litt selv for er jeg ute så blir jeg beskyllt for å være utro nesten, må alltid skynde meg hjem, helst ikke sove borte, skal jeg ut i Oslo så må han være full også og jeg må finne noen barnevakter, andre enn han fordi han mener at det er så farlig å feste i Oslo at jeg sikkert blir voldtatt el noe grusomt og da klarer ikke han være edru og beskymre seg.. Så jeg har nesten ingen venner, drar nesten aldri ut, gjør jeg det koser jeg meg aldri maks...Er tom edru noen ganger slik at jeg kommer meg hjem i løpet av natta.... Må alltid ta ungene neste dag.... Skikkelig negativt ble dette... Han har så mange gode sider også, men disse sidene her tar kverken på forholdet vårt tror jeg....Sliten....
Storebror & Lillebror Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 For å si det rett ut er det lite sannsynlig at han _kun_ har vært tilskuer til den sexakten... Sjalu er han nok fordi han er redd for at du er utro (som han selv mest sannsynlig er). Jeg ville prøvd å ta det opp med ham, og se om det kan hjelpe. Det er virkelig ikke verdt å leve i et forhold med en så respektløs og kontrollerende fyr.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er enig med sus & dus. Det er det som slår meg, når jeg leser innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå