En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 eventuelt si chiama.... er det italiensk?
Mom2Two Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Ja, er visst italiensk. Får opp at det betyr "it is called" når jeg bruker translator på den:-)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 okei...er det med si eller ci foran?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå