Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 mannen min har "mistet" lysten på sex... tro det er pga all prøvinga... jeg blir så frustrert... !!! Har eggløsning, og kun hatt sex i går.... huff... noen tips til meg??? eller bare noen støttende ord...
monca*84*j12 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Det er virkelig ikke lett det der... Det er liksom ikke noe man kan gjøre heller... Min kjære har gått med på og stå på når jeg ber om det, men ikke helt med glede.. Alltid jeg som må "dra det i gang", aldri han som tar initiativet.. Meget frustrerende... JA Nå har vi tatt en pause i prøving frem til Slutten av Mars, og gjett hva.. sex lysten hans er tilbake.. TYPISK.. hehe.. så det henger nok sammen ja... Men det jeg kanskje kan trøste deg med er at om du har el i dag og sex i går så har dere truffet veldig bra!!!!!! Bedre med sex i går enn i dag, de sier at det er bra at spermen er der inne og venter liksom... Lykke til
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 åh.... godt å høre at det er flere... har til og med spurt om det er meg det er noe med.... Tror nok også at han føler presset... han er jo med, når jeg begynner... men jeg synes ikke det er riktig heller på en måte.... men så sitter jeg her da, med et sterkt ønske om en liten en... what to do what to do...... I går pyntet jeg meg for han, og da var han klar med en gang. så tror nok han tenker på barn like mye som meg... og dumme meg som har gått rundt og trodd at det ikke plaget han... han har jo ikke gitt noe tegn på at det er noe han tenker på. ja... håper det gikk bra denne gangen Har du barn fra før eller?? Vi prøvr på nr 1... ble 25 år, og synes det var på tide =0)
monca*84*j12 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Og det er flere av oss... tru du meg. hehe.... Er utrolig frustrerende... Har også følt litt på at det kan bli ekkelt og til en hver pris kjøre på liksom.. Men hva gjør man vel ikke for og få den lille spira kan man si... Men det er nok ikke dumt og finne på litt ting nei.. og ikke si , hey jeg har eggløsning så nå må vi ha sex... Det er virkelig siste utvei altså.. Men har gjort det og.. hoho Disse mannfolka, de kan være så vannskelig.. Og som jeg pleier og si jeg trur virkelig ikke de er klar over hvor mye det betyr for oss.. At det blir et behov liksom, sånn er det for meg... Det og få barn har blitt et fysisk behov! Jeg har ikke barn nei, så prøver på første mann... jeg blir 25 nå første halvdel av året, så er absolutt på tide ja,, hehe... Har prøvd et år nå uten resultater, er ganske lei.. Så nå er det pause frem til slutten av Mars med utredninger osv... alt for spira...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 etter 35 pp ble d sånn i perioder før vi fikk lillemann... mitt beste råd er gjør sexen til noe koselig/gøy.. erotisk massasje... nytt undertøy til han eller deg... små søte/sexye gaver... overask han i lunsjen på jobben... da pleier di som regel å glemme å være nervøse eller lei av sex... hehehe mannen trenger for så vidt ikke å vite at d er el sex heller:P
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 har ikke sagt til ham at det er el sex heller ... hehe... men blir frustrert... skulle gjerne ha overrasket han i lunsjen, men de går ikke .... jeg jobber langt fra han... Men begynt å tenke på bryllup i stedet for barn nå, så da satser jeg på at det gir resultater! Klarer selvfølgelig ikke å glemme at vi prøver, men det gir meg noen tenkepauser! tenkte jeg skulle ta massasje neste gang ja Takk for svar jenter! Jeg setter stor pris på det!!! blir veldig skuffet når jeg hører alle vennene mine er gravide/akkurat har blitt osv... men jeg er takknemmelig for at jeg har et supert forhold! så får prøve å fokusere på det!!!! tenk positivt og positive ting vil skje =)
Arie Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 kjenner igjen det. det er min store frykt at sex skal bli noe mekanisk men gjør bare for å få barn. jeg vil ikke at sex skal bli det. Jeg prøver å tenke at hvis jeg blir gravid så er det en pluss. Min mann får problemer med å komme han hvis det blir for mye baby prat. Så jeg holder styr på syklusen i det stille, og er ekstra villig i den fruktbare perioden. jeg ønsker ikke bli som de som får en unge og ikke klarer å ha sex etter det. sex er for viktig for meg. men nå har jeg ikke blitt for desperat etter å bli gravid ennå heller. jeg er bare i 3 pp. Men tror vi jenter "tjener" på å ikke informere mannen om alt det tekniske.
SuperKlar86Gravid Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Hos oss har det også vært perioder hvor jeg skulle øsnke jeg bare kunne trykke på en KNAPP !! Men jeg har alltid egentlig syns at vi har litt lite sex, men det har bedret seg. Han øsnker jo barn like mye som meg, så når han vet at jeg har den rette uka, så er han veldig med. Men det er jo ikke alltid det er fysisk mulig for han å ha sex dag etter dag. Derfor har vi "lage barn sex" på de to dagene som EL testen slår ut, og ellers har vi sex når vi bare føler for det! Men jeg har blitt flinkere til å fokusere på selve sexen, også når vi har ELsex, slik at det skal være erotisk, romantisk osv. Tenner lys på soverommet, så det blir koselig. For oss begge er sexen vi har når vi har EL nå, nesten den bestem for da vet vi at det faktisk også kan bli barn av det! Men det er ikke før nå det er blitt sånn... De første pp var han ikke så lett å få med når "jeg ville". Men som jeg sa; man må faktisk ha sex, på et litt rett tidspunkt, om man vil ha barn. Og vårt sexliv er ikke så ekstremt ofte, at vi bare kan la være å tenke på det. Med mindre vi vil bruke veeeldig lang tid, og det vil vi ikke...hehe... Men ja, av og til hadde det vært fint med en KNAPP !! Ville jo helst hatt litt oftere sex i den fruktbare uka, vi har stort sett bare sex 3-4 ganger i den uka. Men har blitt mer treffsikre nå som jeg har EL test. Så nå er det bare å vente på IKM, og håpe på klaff !
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 åh... er så deilig å dele det med noen! Man kan bli ganske frustrert til tider av denne prøvinga og feilingen :8( Takker for alle innlegg!!! Håper på positiv test i januar nå!
21.april Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Jeg "løy" for mannen min og sa eg hadde el en uke før den EGENTLIGE el. Lysten var mindre denne uken men desto større den uken jeg faktisk hadde el for da slappet han av og følte ikke presset.... kanskje litt dårlig gjort av meg men det ble iallefall sex. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå