Gå til innhold

tips mot voksesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Guttungen på snart 3 år ligger å sutrer og vrir seg, har prøvd å massere med det har begrenset effekt. Noen som har noen andre tips?

Vet at da jeg var liten pleide pappa å massere inn fotene mine med en salve, og det pleide å hjelpe, men ingen her som husker hva det var. Noen som vet av noe jeg eventuelt kan kjøpe på apoteket eller andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storebror her i huset sliter veldig med voksesmerter. Han bruker å få sette seg i badekaret med ganske varmt vann (ikke for varmt selvfølgelig). Det lindrer.

Men det hender seg han bruker det for å få være oppe lenger da...:-P

Jeg husker at jeg brukte å sette føttene i vann i ei bøtte da jeg hadde voksesmerter.

Skrevet

Jenta vår har vært mye plaget av det. Massasje med olje har noen ganger hjulpet. Varmeflaske under dyna har vært et triks. Skal innrømme at vi har gitt paracet en og annen gang, men det skal man helst unngå. Vet dessverre ikke hvilken salve som kan lindre.

Skrevet

Fotbad er også noe som har fungert bra. Hun kom ofte opp og tok et fotbad når hun ble litt eldre, men etterhvert forstod vi at det var et påskudd for å være lengre oppe.

Skrevet

kan jo kanskje prøve å dursje han før han legger seg, men han får det vist ikke før i løpet av natten, det går greit å legge han osv, men så mellom 22 og 05 tiden på natten kan han vokne og komme sutrende. trudde først det var mareritt han var plaget med, men har fulgt med han litt å merker at det virker som han har vondt i føttene, å da jeg masserte føttene hans var leggene veldig harde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...