Gjest nyttårsløftet Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Vi har ikke. Er ikke noe problem med mindre man blir vant til å ha det. Det samme gjelder forøvrig oppvaskmaskin, tror jeg, men det løpet er kjørt:P
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Bruker nesten ikke vår. Har ett vaskerom henger opp tørker på ett par timer. Men da jeg hadde mindre bad var det ett must. Men det geniale vi har kjøpt nå er en vaskemaskin som tar 9 kilo GENIALT for oss en familie på 4 =0)
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi har nettopp slitt ut den første og kjøpt ny. Tørketrommel er en lukus, men en luksus jeg er meget vant med og holdt bare ut i tre dager uten! Oppvaskmaskin er også luksus, men jeg er ikke villig til å fire på den heller. Jeg vasket opp for hånd i 4 år, det holdt! ;-)
Marsipan❤grisen Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har tørketrommel, men bruker den ikke. Men som 2girls sier, så har jeg plass til å tørke tøy på klesstativ. Hadde sikkert brukt tørketrommelen, hvis jeg ikke hadde hatt tørkemuligheter.
turbotassen Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er blitt avhengig av min. Orker ikke å begynne å henge opp truser, sokker, bodyer , kluter osv igjen... Og så blir håndklærne så myke og gode. Men jeg har ikke så veldig god tørkeplass inne på vinteren da for å forsvare meg litt.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Vi har tørketrommel her hos svigerfar. Men når vi snart får eget hus så har vi valgt å kjøpe tørkeskap i stedet. Vi tørker for det meste klærne på snora likevel.
Joikaboll@ Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Klart jeg har tørketrommel, hvordan skulle jeg ellers overlevd???? Herremin, har hatt trommel i 15 år nå Bruker den flere ganger om dagen, hver dag, hver uke.
IgglePiggle Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har og, men bruker den sjeldent. Synes klaerene blir saa slitte og stygge i den. Har nettopp faatt en (hadde ikke og har daarlig m toerkeplass..) men kunne spart meg de pengene.
Gjest nyttårsløftet Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan kanskje vurdere det ved fem barn;)hihi
Mom2Two Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Kommer vel litt an på hvordan man bor, livssituasjon osv. Vi bor i en trang byleilighet, og for oss hadde det ikke fungert uten tørketrommel. Spesielt ikke om vinteren når vi ikke kan tørke på terrassen.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 vi har tørketrommel og den ble brukt veldig ofte før da mini var baby,men nå har vi fått oss varmepumpe og setter tørkestativene under der på kvelden og da er tøyet tørrt til morgenen etter...så da gjør vi det på den måten i stede..syns det ikke lukter noe godt etter tøyet har vært i tørketrommelen...
<3Lykkelig<3 Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Nei, jeg har ikke, kommer ikke til å kjøpe heller, har ikke store plassen her , vaskemaskinen er innstallert på kjøkkenet så hadde uansett ikke hatt noe plass til en tørketrommel. Men jeg syns det er en unødvendig luksus, det bruker altfor mye strøm og det er ikke bra for økonomien i lengden Men oppvaskmaskin har jeg, nå som jeg er vant med den klarer jeg meg nok ikke uten, selvom vi bare er to her i huset
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Har tørketrommel, men bruker den kun til å tørke håndkler, smekker og sengetøy. Liker ikke å tørke vanlig tøy, synes ofte de blir stygge i formen. Vi er en familie på 5, så det blir mye klesvask og jeg hater å henge opp tøy, men gjør det allikevel.
ღhælgelainnღ Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Vi kjøpte oss tørketrommel tidlig i høst. Trodde virkelig vi trengte det, var så lei av å se tørkestativene stå på stua hver eneste dag. Men nå som vi har fått den, brukes den egentlig sjelden. Jeg syns som flere her har nevnt, at klærne blir stygge og virker slitt selv om de er nye. Derfor bruker jeg den stort sett bare på kluter og håndklær. Sengetøy blir jo så skrukkete, men de tar sånn plass på stativet, så de slenger jeg i trommelen. Men vi hadde nok sikkert klart oss fint uten også, har jo gjort det i 6 år allerede.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 Har ikke tørketrommel, har ikke plass. Hvis jeg får vaskerom i større hus vil jeg nok gjerne skaffe det- men bare for å bruke på sengetøy og håndkler...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2009 #16 Skrevet 11. januar 2009 Vi har tørketrommel... og jeg sa også at vi bare skulle bruke den på sengetøy og håndkler..... Men nå går alt i den ) Veldig kjekt!
meg & to små vampyrer Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 Nei. Vi vil ikke ha, men vi har en luftavfukter;) det miljøvennlige alternativet:)
It's all about me Skrevet 11. januar 2009 #18 Skrevet 11. januar 2009 Har. Vil aldri leve uten igjen.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. januar 2009 #20 Skrevet 11. januar 2009 Vi hadde tørketrommel før og det var luksus og et strøm sluk siden jeg brukte den hele tiden. Nå har jeg ikke tørketrommel, det var tøft i begynnelsen siden jeg var vant til å få kles vasken ferdig inn i skapet iløp av dagen. Gikk gjennom en liten surmulings periode over dette, men nå er det over. ( tragisk, jeg vet ) Men nå er jeg blitt flinkere til å planlegge og prioritere vask :=) Så det går fint an å leve uten trommelen.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #21 Skrevet 11. januar 2009 vi skal kjøpe tørketrommel, men mest fordi vi trenger den plassen vi har og er lei av tørkestativ i stua eller på soverommet til enhver tid.. blir mer vask nå med en nyfødt i huset igjen også men hadde nok ikke kjøpt det om vi ikke ventet en liten en til
hit og dit Skrevet 11. januar 2009 #22 Skrevet 11. januar 2009 Å leve uten tørketrommel går bra så lenge vi er tre, men blir vi flere så tror jeg vi anskaffer oss en. Å leve uten oppvaskemaskin blir jeg nok aldri vant til. Jeg har ikke hatt det siden jeg flyttet fra mine foreldre da jeg var 16, og jeg hater oppvasken like mye i dag 8 år senere. Desverre så er det ikke plass på kjøkkenet vårt.
£adybird Skrevet 11. januar 2009 #23 Skrevet 11. januar 2009 Vi har en som står i boden. Har ikke plass i leiligheten.Savner den litt for vi henger tøyet til tørk i stua. Ikke like pent bestandig. Når vaskemaskinen ryker (håper ikke det er lenge til) så skal vi kjøpe vaskemaskin og tørketrommel i ett. Da kan vi bruke den som stelleplass å. Har toppmatet maskin nå
3 nydelige jenter <3 Skrevet 11. januar 2009 #24 Skrevet 11. januar 2009 Jaaaaaa jeg har en tørketrommel og det må være den kjæreste tingen jeg har!!! Jeg gikk til anskaffelse av en skikkelig god tørketrommel med fine skåneprogrammer så klærne våre ser ikke slitt ut i det hele tatt og de har ikke krympet en cm. Krøllete blir de heller ikke.... Kjøper mye klær på hm og omtrent alle klærne derfra kan tørkes! Samt håndkler, undertøy, sengetøy, olabukser osv osv... Vi har 3 barn og kleshaugen hadde blitt gigantisk om jeg ikke hadde hatt andre tørkemuligheter enn tørkestativ! Har ihvertfall 3 vask om dagen!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. januar 2009 #25 Skrevet 11. januar 2009 Vi har.. Bruker den kun til håndkler/sengetøy.. Deilig med helt mykt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå