Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 jeg er jo FAEN IKKE GRAVID! Ser ut som jeg er 5 mndr på vei. MINST! *kaster godteposen i veggen og logger inn på vg vektklubb* Stønn..
Gjest nyttårsløftet Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Hihi. Samme her...Prøvde å huske hvordan man tar situps før i dag. Kanskje jeg skal prøve i praksis i morra.
turbotassen Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Det er et slit Nå har jeg klart meg 1 uke!!! uten sjokolade så nå er jeg over den verste kneika. Når jeg fikk et glimt av hengemagen inne i buksa som ikke var dekket av genseren var det nok! Etter fødslene har jeg så ekstrem apettitt at jeg legger jo på meg mer enn jeg gjør i svangeskapet! Men nå er det slutt og jeg kan jo ikke skylde på barseltid lenger heller når mini har rundet året..... Nå skal 20 kg av før sommeren!! (iallefall noen kilo....)
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hehehe, samme her. Har nettopp hatt i meg pizza.....sukk. Sånn kan det gå :-P
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Blir så irritert, jeg. Magen står faktisk rett ut akkurat som om jeg var gravid. Sukk... Ja, det var dette med trening, da. Er medlem på treningssenteret, men sliter ikke akkurat ut apparatene der. Skal begynne å gjøre noe med det!! Skal også begynne på ketolysekuren igjen om en ukes tid. Gleder meg vilt! Skal ned minst 10 kg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå