Fru Hormonell Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Det er lørdags kveld,og her er vi:På BIM;==) Er like avhengighetsskapende som alt annet dette her!! Må liksom innom å sjekke her titt og ofte. Facebook er ikke fullt så interesant lenger;) God helg alle prøvere;=)
monca*84*j12 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jupp... Jeg er med i No life gjengen.. hehe... og jeg Har prøve-pause til og med... humre... God helg ja...
*Bambi + spire* Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hehe skriver under her jeg:p Jeg må også innom titt og ofte å sjekke "siste nytt":) Stortrives her inne på bim, snille mennesker og masse gode råd:) God helg og lykke til med prøvingen alle bimere;)
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 må le jeg også... ingenting annet enn BIM og google om graviditet og eggløsning som er interessant for tiden.. hehehe... Skremmende... Jeg meldte meg inn her i romjula, og etter det har jeg vært her inne og kikket flere timer daglig hvis mulighet... Må prøve å få tankene over på noe annet... :S
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Fortsatt god helg forresten folkens....
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 hehe... ler litt for meg selv her også Må innom å titte på nye innlegg... hihi.. god helg videre
Blåbærmuffins Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 signerer her ja... tror jeg trenger en skikkelig avvenning fra bim, er egentlig ganske lei men greier bare ikke å la være å sjekke sidene
Fru Hormonell Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2009 Jo flere vi er sammen er sammen er sammen,jo flere vi er sammen jo gladere vi blir;=) Man trenger å dele tanker,spørsmål og er erfaringer. Lærer noe nytt hele tiden jeg. Det er også godt å kjenne at andre er i eksakt samme situasjon som enn selv er;) ;====)
isabelan Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 jobbhelg og prøving gjør det lite sosialt, gubben vil ikke at jeg skal drikke eller slite meg ut, så jeg blir sittende på nett å surfer. =) er mye interessant å lese her. Heldigvis er han også hjemme=)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Helt enig med dere jenter!!Virkelig skremmende hvor fort avhengig man blir av BIM altså.Jeg bare må innom her MINST 1 gang for dagen.Sannheten er vel egentlig at jeg noen ganger er helt limt fast tl denne siden!!Herregud,det er jo helt latterlig,men jeg liker å være her og synes det er spennende å følge med på hvordan det går med dere andre. Her kan man prate om alt,samtidig som man er privat alikevel og det synes jeg er så fint:) Snakker aldri med fam og venner om sex livet våres,EL.slim,Mensen,mulig graviditet eller noe sånt.Nei det er det bare dere som får vite!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå