Gå til innhold

Må le....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lørdags kveld,og her er vi:På BIM;==)

Er like avhengighetsskapende som alt annet dette her!!

Må liksom innom å sjekke her titt og ofte.

Facebook er ikke fullt så interesant lenger;)

God helg alle prøvere;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp... Jeg er med i No life gjengen.. hehe... og jeg Har prøve-pause til og med... humre...

God helg ja...

Skrevet

Hehe skriver under her jeg:p Jeg må også innom titt og ofte å sjekke "siste nytt":)

Stortrives her inne på bim, snille mennesker og masse gode råd:)

God helg og lykke til med prøvingen alle bimere;)

Skrevet

må le jeg også... ingenting annet enn BIM og google om graviditet og eggløsning som er interessant for tiden.. hehehe... Skremmende...

Jeg meldte meg inn her i romjula, og etter det har jeg vært her inne og kikket flere timer daglig hvis mulighet... Må prøve å få tankene over på noe annet... :S

Skrevet

Fortsatt god helg forresten folkens.... :)

Skrevet

hehe... ler litt for meg selv her også :) Må innom å titte på nye innlegg... hihi.. god helg videre

Skrevet

signerer her ja... tror jeg trenger en skikkelig avvenning fra bim, er egentlig ganske lei men greier bare ikke å la være å sjekke sidene ;)

Skrevet

Jo flere vi er sammen er sammen er sammen,jo flere vi er sammen jo gladere vi blir;=)

Man trenger å dele tanker,spørsmål og er erfaringer. Lærer noe nytt hele tiden jeg. Det er også godt å kjenne at andre er i eksakt samme situasjon som enn selv er;)

;====)

Skrevet

jobbhelg og prøving gjør det lite sosialt, gubben vil ikke at jeg skal drikke eller slite meg ut, så jeg blir sittende på nett å surfer. =) er mye interessant å lese her. Heldigvis er han også hjemme=)

Skrevet

Helt enig med dere jenter!!Virkelig skremmende hvor fort avhengig man blir av BIM altså.Jeg bare må innom her MINST 1 gang for dagen.Sannheten er vel egentlig at jeg noen ganger er helt limt fast tl denne siden!!Herregud,det er jo helt latterlig,men jeg liker å være her og synes det er spennende å følge med på hvordan det går med dere andre.

Her kan man prate om alt,samtidig som man er privat alikevel og det synes jeg er så fint:)

Snakker aldri med fam og venner om sex livet våres,EL.slim,Mensen,mulig graviditet eller noe sånt.Nei det er det bare dere som får vite!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...