Gå til innhold

da er der bevist!! Jeg er blitt en dritt"pergo"kjerring!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så lei disse pergokurerne... hver mnd rundt el blir jeg helt umulig... noen andre som har det sånn?? idag toppet det seg helt,var på jobb,kom hjem skikkelig trøtt så hadde samboer besøk av en kompis og så fotball... veldig gøy når jeg egentlig hadde lyst til og ligge på sofaen og se tv:( så da klikket det fullstendig,knuste et par glass, startet en kjempekrangel, som endte med at samboer reiste på byn:( hallo?? jeg blir sur for ingenting!! kjefter til og med på at døren til vaskerommet står åpen!! så blir det seff grining då for jeg vet jo hvordan jeg er:( noen andre som har reagerer sånn på pergokur?? ble et skikkelig "syte"innlegg dette men måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff... jeg føler med deg! Har ikke brukt pergo før, men det er jo hormoner, så kanskje ikke så rart at du reagerer sånn.... skjønner at det ikk er noe gøy!

klem

Skrevet

Ms Fixi ... dette kan jeg skrive under på.. er flere tilfeller som jeg ikke kjenner meg igjen. som da jeg startet en kjempe krangel fordi samboer hadde glemt og kaste en tom dorull på do. jeg bare eksploderte. huff.. og samboer føk på dør. vi skveret opp heldigvis etter et par timer. jeg skal aldrig ta en ny pergo kur.. så jeg håper virkelig det har klaffet nå.. når har du ikm..?

Skrevet

Hahaha, her måtte jeg nesten le litt... Vet akkurat hvordan det er.. Følest ut som det bare koker innvendig og vil bare knuse noe,brøle.. Overreagerer på ALT.. Det er slitsomt, fordi man føler ikke at man har kontroll.. Men samboeren min har blitt vant til det å vet å takle meg nå, han bare holder rundt meg, så roer jeg meg fort.. Jeg gråter veldig lett også, av ingenting egentlig.. Sånn er det bare.. Jeg MÅ ta pergo om jeg skal ha en sjanse på å bli gravid, og dette er konsekvensene av det.. Det må vi takle sammen for vi begge vil jo mer enn noe ha barn sammen.

Prøv å snakke med han om det, slik at også han kan finne en måte å roe deg på.. Å bli holdt rundt er det eneste som hjelper meg..

Lykke til Ms Fixi =)

Skrevet

godt og se at jeg ikke er den eneste!! ja vi må vel bare finne ut av det tenker jeg... han får låse meg inne på et rom uten noe jeg kan knuse... jeg har ikm den 26 jan så el er rett rundt hjørnet! er ikke akkurat beste tidspunkt og krangle men men... jeg har blitt gravid før uten pergo så jeg MÅ ikke akkurat ta de men har så ustabile sykluser så jeg må ta noe for og normalisere den litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...