tintafant-m/2 jenter Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 hadde mensen 15 des, mn da var det 3 mnd siden siste mens. UR mens med andre ord. Ikke temper jeg eller følger med EL slim for det tror jeg ikke at jeg har hatt tidligere. Nå de siste dagene har jeg hatt litt krampefølelse der nede, og føler at livmoren vil ut.. Noen som har kjent det tidligere. Ikke ømme bryst, men det har jeg ikke hatt heller.
isabelan Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 hei har det samme akkurat nå, hatt det i flere dager. er akkurat som om et ømt punkt rundt livmoren/nederst i magen, noe som trykker nedover.. har heller ikke ømme bryst
trallatausa Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Eggløsning kanskje? kjennest omtrent slik ut det..=)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 ja ja, kanskje jeghar kjent min første eggløsning da=) har faktisk aldri kjent det før. Det vil vel vise seg det etter hvert. Enten kommer mensen eller ikke)= Arti å høre andres erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå