Gå til innhold

Hvor i alle dager finner dere disse mennene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor nedlater dere dere selv såpas at dere lager barn med dem??

Jeg snakker om alle dere gnålende damen som sliter med å få fedre til å ta seg av barna sine.

Om dem som ikke deltar det bitt i husarbeid.

Som velger å dra ut å feste hver eneste helg.

Som ikke står opp om morgenen, men ser på det som verdens største selvfølge at det skal mor gjøre.

Og nå... Dere med menn som har sitter i fengsel??? For drap, grov vold, ran , fyllekjørinh og det som er... Hvor i alle dager finner dere slike menn????

Jeg er også glad for at jeg enda kjenner meg sjokkert over å lese alt dette her inne.. Den dagen jeg ikke gjør det, skal jeg oppsøke hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg HI!

Jeg lurer også på hvorfor så mange får barn med menn de tydligvis ikke kjenner!

Plutselig oppdager de at de ikke er hjelpsomme, at de er mer opptatt av fest enn familie, at de er voldelige osv.

Jeg var sammen med barnefar lenge før vi fikk barn, og fikk ingen overaskelser når barnet blei født fordi jeg kjente han godt fra før!

Skrevet

Vel, jeg var sammen med bf i 10 år før vi fikk barn, og trodde jeg kjente han, men han pulte rundt når ungen var 4 mnd så det er vitterlig ingen garanti dessverre..

Skrevet

Kjærlighet gjør blind! Når man er skikkelig forelsket ser man partmeren sin på en rosa sky, man ser ikke feilene tror jeg.

Skrevet

Det er sant at når man er forelsket blir man blind for feil, men når man blir bedre kjent og forelskelsen går over til å elske har man sett feilene og godtatt de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...